Cand nici eu nu stiu ce vreau…

Treburile se complica.
Mai am 6 luni pana la bac, dar nu mai am rabdare. Vreau s-ajung la facultate mai mult decat orice, chiar daca nu-s hotarat pe ce drumuri o s-apuc (stii, cand esti un geniu, ai atatea optiuni…), dar vreau la facultate, vreau sa schimb tot, TOT, vreau sa fiu in sfarsit pe scaunul din fata al masinii, nu sa ma uit din spate cum altii conduc, vreau NOU, vreau DIFERIT, vreau BUCURIE.

Inca 6 luni. 6.
6.
6.

last friday night, yeah we danced on tabletops, and we took too many shots, think we kissed but…
I forgot.

8 gânduri despre „Cand nici eu nu stiu ce vreau…

  1. Nu i-am inteles niciodata pe cei care spun ca le este dor de liceu. Mai am un an jumate si termin facultatea dar inca-mi place viata de student. Desi e mult mai greu fata de liceu… e si mult mai bine. Fun, da. Diversitate, da. Nu mai are toata lumea aceeasi varsta si nu mai e toata lumea din acelasi oras sau, mai rau, acelasi cartier. Nu se mai stie toata lumea cu toata lumea. E cu totul altceva. dar, o data cu cresterea procentului de fun, creste si procentul belelelor. Da, si astea se maresc considerabil. Dar e ok, ne descurcam noi. Abia astept sa ajungi la facultate sa scrii din postura de student.
    :>

    • vai, mie o sa-mi fie dor de liceu! 😀 si de cateva colege pe care le ador 🙂
      dar sunt convins ca facultatea o sa fie la un cu totul alt nivel 😀
      si eu astept, nu mai am rabdare. 😀

Lasă un răspuns

