Craciun, Pt. I

Pe blogul Ioanei am gasit o leapsa, care te ‘provoaca’ sa scrii ce-ti doresti de Craciun 😀 Si am si eu listuta mea.

Trebuie sa continui sa fiu fericit. Asa, ca acum.
Sa nu ma dau batut. Nu, sunt la jumatatea drumului, si tre’ sa ies cu o coroana mare pe cap din anu’ asta. Inca putin.
Sanatate… pentru toti 😀
Bani. Eeeeeeeh.

Cat despre chestii materiale, meh. Nu-mi tre’ nimic. 😀

Don’t let go, never give up,
it’s such a wonderful life.

4 gânduri despre „Craciun, Pt. I

Lasă un răspuns

