Beautiful, Pt. II

Cand am scris eu treaba asta, gandeam oare clar? :)) Eram oare in deplinatatea facultatilor mintale? :))

Nu stiu.
Eh.
Am nevoie sa ma lasati toti in pace. Am intrat in perioada aia a lunii, perioada in care am nevoie sa ma rerererererereorganizez, perioada din care voi iesi mai tare decat din precedenta re(x7)organizare. Atunci ar trebui sa va fie frica. Just saying.

Motivul nervilor mei busiti? Simplu. Din nou am impresia ca dau prea multe, fara sa primesc prea multe.
Solutia?

Could you catch me, could you catch me
Could you catch me, I am waiting on you to catch me.

Mental breakdown in

3.

2.

1.

Bun, evitati-ma. Plecati, ascundeti-va.

Run, run, run.

7 gânduri despre „Beautiful, Pt. II

Lasă un răspuns

