Goin’ traditional.

Sor-mea are 4 ani şi 3 luni.
Şi ca orice minunăţie de copil (ador copiii), aşteaptă cu inima strânsă ca Moş Nicolae să-i aducă un cadou acolo. Şi-a pregătit ghetuţele deja, a făcut un desen la grădiniţă cu ce-şi doreşte (some Hannah Montana shit), şi-acum stă şi stă şi-aşteaptă.

Mă gândeam că toţi am trăit momentele astea… FRUMOASE… până când, sfâşiaţi de durere, am aflat că Moşu’, nici unu’ din cei doi moşi decembrişti, nu există de fapt. Personal am aflat că Moş Crăciun nu există în anul 1999, când, cu inima strânsă ca a soră-mii acum, am stat la pândă în noaptea de Ajun. Aveam ghetuţele frumos lustruite pe hol, când deodată aud un zgomot… de ambalaj. Bucuria îmi cuprinsese întreg trupul, când, pe nepusă masă… aud uşa de la dormitor închizându-se. 😦

Inima mi-a fost frântă, iremediabil, pe vecie. Heh. Bănuiesc că la un moment dat tot trebuia să aflu. A 2-a zi de dimineaţă mama mi-a explicat ce şi cum stă treaba cu moşu’. Am înţeles. Sunt curios sor-mea cum o să reacţioneze când o să afle că Moş Crăciun stă mai aproape de ea decât şi-ar putea închipui vreodat’. 😀

Mai jos, o melodie care n-are legătură cu postarea… :blush:

Just look at what he’s done,
How he’s laying down his life,
Take this life,
oh most dazzling, precious treasure.

ani ohevet otcha.

3 gânduri despre „Goin’ traditional.

  1. Marele avantaj de a avea o sora este ca eu înca mai primesc cadouri şi urmez tradiţia cu ghetuţe cu tot. DA şi eu sunt curioasă cum va reacţiona sora mea când va afla că nu există Moş Crăciun sau Moş Nicolae. O văd atât de încantată, poor Anduţa 😦

  2. Eu m-am convins ca Moş Crăciun nu exista atunci cand intr-un an de Ajun l-am vaazut ca „Moşul” purta pantofi cu toc:)))(ulterior aflasem ca era verisoara mea)
    Dar eu cred ca trebuie profitat cat mai mult de anii ăstia de „naivitate” puerilă,ca pe urma……vine greul vietii.:)

Lasă un răspuns

