Puncte.

Lucrurile-n comun se-adună uşor, cu ploaia-n faţa ta,
Punctele-s negre, albe, depinde de soare
Aţa păşeşte pe inima ta,
Nu te doare, nu mă doare.

Lucrurile-n comun sunt calme, când le descoperi,
Punctele-s roşii, albăstrii,
Aţa colorează nuferi,
Nu mă doare, nu te doare.

Lucrurile-n comun sunt seci, când se pitesc
Punctele-s negre, verzui,
E greu din nou să le citesc,
Nu mă doare, nu îmi spui.

Lucrurile-n comun sunt albe; când reapar,
Punctele-s şi ele vesel colorate,
Aţa îmi spune că nu o să dispari,
Iar nuferii înoată, albi, printre şoapte.

Sometimes… I just gotta have some fun, right ?

Un gând despre „Puncte.

Lasă un răspuns

