Ultimele bomboane.

hey! 😀

După cum probabil ştiţi cu toţii, iar dacă nu ştiţi, aflaţi, astăzi este ziua mea de nume. Gabriel here. 😀

Şi mă rog n-aveam de gând să scriu postarea asta în care să mă felicit pe blog pentru al doilea meu prenume (ugh nu întrebaţi de primul), daaar acum m-am gândit că… e ultima dată când am dus bomboane la şcoală.

Heartbreaking indeed.

Ziua mea de naştere-i vara, iar cel de-al doilea prenume well, mi-l aniversez mereu într-o duminică. ; )))

De mic îmi plăcea să duc bomboane la şcoală. Eram mereu entuziasmat înainte de ziua asta and now… now it’s all gone.

😦

I just can’t.

Image and video hosting by TinyPic

P.S.: La mulţi ani tuturor Gabrielelor, Gabrielilor, Mihaelelor, Mihailor etcccccc

P.S. 2: Awesome day at school, lovin’ ma gurls lovin’ ya all etccccc

6 gânduri despre „Ultimele bomboane.

  1. sper ca printre „ma’girls” ma aflu si eu :-w …si stai linistit gabi (la multi ani) putem sa ne intalnim si in timpul facultatii sa ne dai bomboane ;;) ….oricum trebuie cu orice ocazie sa ne intalnim in facultate,sa bem si sa ne amintim ;;)

Lasă un răspuns

