Clipul anului 2010.

De când a apărut noul album al lui Katy Perry m-am gândit că piesa asta, ”Firework”, trebuie să fie lansată ca single. I-am spus asta amicei mele, Katy, şi m-a ascultat.

Apoi m-am gândit că trebuie să aibă şi un videoclip frumos, şi Katy mi-a dat dreptate din nou.

După care m-am gândit că videoclipul trebuie să fie filmat în Budapesta, iar Katy, fată bună şi frumoasă, a fost de acord cu asta.

Heh, ce noroc că vin cu idei bune. Aveţi mai jos videoclipul anului 2010 😀 Pentru una dintre cele mai bune piese de anu’ ăsta. Filmat în Budapesta (eternal love), clipul pentru piesa ”Firework” e unul inspiraţional, frumos, care ne-arată că fiecare avem artificia, speranţa noastră, că fiecare suntem mişto în felul nostru, boom, boom, boom, even brighter than the moon.

Ignite the light, and let it shine, just own the night,
like the 4th of July.

5 gânduri despre „Clipul anului 2010.

      • am inteles ca in UK au taiat partea respectiva din clip. :))

        neah, din cate-am observat posturile de muzica romanesti nu sunt prea… receptive la melodiile noi ale lui Katy. nici clipul de la Teenage Dream nu a fost atat de difuzat. such a shame.

Lasă un răspuns

