What’s my name?

Frate, ador muzica. 😀
Profa de mate ne-a recomandat chiar să scriem cu muzică pe fundal tema la mate. Şi o ascult cu sfinţenie. Între două integrale, merge ceva aşa, o melodie, două, nu? Însă mă tem să nu o fi ascultat-o prea tare pe profă din moment ce adorm pe muzică, mă trezesc pe muzică, ugh, I definitely love music. ♥

Vă las mai jos melodiile pe care-am adormit în ultimele 2 nopţi. : ))

Mă binedispune, complet, îmi place şi Rihanna, îmi place şi Drake, versurile-s mişto, o am pe repeat calumea. :)) Piesa e nou-nou-nou-nouţică, şi va fi inclusă, se pare, pe noul album al Rihannei, ”Loud”, ce urmează să apară cam pe 12 noiembrie. 😀 Cu puţin noroc, până pe 10 scapă pe net. : )) Anyways.

So I surrender, to every word you whisper
Every door you enter, I will let you in.

Şi-ar mai fi

care e genialăsublimăextraordinarăminunatăcalmă.

Şi da, ştiu că blogul meu e mai varză decât de obicei lately, însă pur şi simplu n-am timp să mă ocup atât de mult de el, şi când am timp, să dea naiba dacă am vreun chef să mişc un deget. 😀
Daaaar mă gândesc serios să îmi deschid un blog unde-o să postez exclusiv chestii din muzică. Piese noi, piese vechi, clasamente, leaks, heh. 😀 Om trăi şi-om vedea.

Până data viitoare, xoxo.

2 gânduri despre „What’s my name?

Lasă un răspuns

