2. Între doi plămâni.


Al dracului de prinsă, doi plămâni strânşi de aerul din ţipetele lui, doi plămâni care mă sufocă cu aerul care-i intră pe gura care mă sărută în acelaşi timp. Mişto, trăiesc în două lumi.
Prinsă făr’ de scăpare.
Da’ nu c-aş vrea să scap. Îmi place acolo, captivă aşa. Nah, nu mă zbat să scap, pentru că ştiu că el afară nu mă dă de-acolo. Am locşorul meu în pieptul lui, unde e cald şi bine, şi bat şi eu acolo, şi m-aude, şi-mi spune tot ce aude dintre doi plămâni, când stau cu capul pe pieptul lui. Mă aud bătând. Drăguţ, ce să zic.

Şi iarăşi i-am furat cămaşa…

Lasă un răspuns

