Două săptămâni.

Da, au trecut deja două săptămâni de când a-nceput şcoala?
Au trecut repede săptămânile astea? Da, aşa mi se pare, deşi în alţi ani, pe vremea asta, încă mă simţeam ca pe-o insulă în Hawaii, acu’ mă simt ca într-o căruţă care merge pe un drum de ţară şi ai cărei cai se-mpiedică de pietre iar eu cad zilnic pe fesa stângă. Sau dreaptă. Mai rău e când cad pe amândouă, adicătelea joia, două ore de mate. Atunci caii o iau dracu’ la goană, speriaţi săracii. Doare. 😦

Încă din prima săptămână, câţiva profi au început să-şi expună pretenţiile nemărginite.

faceţi, dregeţi, 100, variante, derivate, bilete, AUZI HAI CĂ TU CHIAR ÎNTRECI ORICE LIMITĂ, comentarii, bac, proba de oral, TU CE CREZI CĂ-S EU AICI?!?, hartă, crize, petrol (de parcă cineva would give a shit about it), detergenţi, franceză ?, manuale, TU ÎŢI BAŢI JOC DE MINE, SĂ VEZI CÂND ŢI-OI PUNE UN DOI ACUMA!!, economie, m-am întors şi-acum sunt rea buhuhuh (ghici cine!), culegere, aduceţi scutirile, maimuţicilor, mânca-te-ar mama, firma de exerciţiu (!!), bani, simbolism, figuri de stil, istorie ?, AI NOTA DOI DA’ CÂT CREZI CĂ MAI STĂM LA DISCUŢII, ŞI TU LA FEL!

Şcoala.. poate fi obositoare. Amin.

10 gânduri despre „Două săptămâni.

  1. well…i guess i strongly agree with you :))…i mean it’s bullshit ! wtf?
    de ce trebuie sa am caiet la toate materiile?alea universale ce’au? ca si acolo pot sa scriu toate lectiile (evident acelasi scris,aceeasi informatie)
    de ce trebuie sa invatam toate cacaturile nefolositoare, inutile si stupide?like we need that at BAC
    de ce nu avem numai 10 la materiile de cacat?
    de ce ne dau teme stupide,neinteresante cand noi nici nu avem timp sa invatam pt ce ne trebuie ?

    si lista de cacaturi si intrebari fara raspuns continua…
    o da…si iubim crizele de isteriei al donsoarei par de foc pt ca ne fac sa ne amuzam de prostia omeneasca…ooo sau atitudinea feroce a donsoarei ce revine in acest sezon cu o schimbare de caracter !

  2. 1.Da exact doua saptamani care au trecut repede, ca sa nu zic foarte repede si plus de asta am obosit.
    2. La scoala invatam atat de multe lucruri inutile si care nu o sa ne foloseasca la nimic. Mi se pare inutil sa invatam atata literatura in timp ce realizam ca nu mai stim gramatic , sa vorbim si sa scriem corect.
    3. Profesorii sunt prea pretentiosi.
    4. Foarte obositor dimineata devreme :)))

  3. Eeexact asa a fost si la noi. Amenintari, certuri, discutii, chiuluri (preferatele mele :X ), o groaza de referate de scris (sa nu vorbesc de fituici xD ), etc. Dar peste cativa ani aceste amintiri vor fi pretioase, crede-ma. Distreaza-te si savureaza ultimul an de liceu, mai tarziu iti vei da seama cat de repede a trecut.

    All in all, nu e stresul atat de mare la BAC precum va sperie profii… Nu trebuie luat in seama tot ce zic. 😛 E cum canta Mika: „Relax, take it eeeeasy.” :))

  4. „m-am întors şi-acum sunt rea buhuhuh”
    Acuşi am trei opţiuni:
    Cornea
    Ţaga
    Cornea şi Ţaga

    De Cornea am scăpat. Însă m-am pricopsit cu *Warning: bad dog sign* Ţaga.

Lasă un răspuns

