Cutremure şi cutremuraşe.

Mai mulţi seismologi prevăd ei cum că în România ar urma un cutremur, în următoarele zile. Click click.

What the ef. Cutremurele sunt singurul fenomen natural care mă înspăimântă, din moment ce tornade, uragane n-am experimentat încă, prin incendii, erupţii vulcanice, inundaţii doamne ajută n-am trecut, însă undeva în mintea mea ştiu că un cutremur mare tre’ să se întâmple.

DA’ SĂ MAI STEA DRACU’ UNDE STĂ ACUM. 😦

Mi-aduc aminte experienţele mele mirobolante cu cutremurele.

1). Anu’.. 2000, 2001. Un anume Hâncu prezice MARELE CUTREMUR!! Populaţia se panichează. Eu, un copil mic şi inocent, probabil că mă pişam pe mine gândindu-mă cum o să mor cu lustra căzută în cap. Aşa. La un moment dat, în ziua aia, prin decembrie cred că era, mama a trebuit să plece puţin de-acasă. Înspăimântat la gândul MARELUI CUTREMUR A LU’ HÂNCU, m-am proptit sub tocu’ uşii, poate poate n-oi muri, până s-a întors mama, mama pe care deja mi-o imaginam moartă sub cine ştie ce dărămături. Şi n-am murit, că n-a fost vreun cutremur.

2) Anu’… 2005, 2006. Cutremur neprezis de careva. Aşa, din senin. Seara. Dan Diaconescu Direct surprinde cutremurul. Mama vorbea la telefon, şi extaziată îi spune lu’ taică-miu că e cutremur. Eu stăteam în pat şi mă gândeam că de data asta tot mor. Cum să mai scap???????? Se mişcă televizorul, biblioteca. Pac, trece şi ăsta. Meeeeh. 6 grade pe scara Richter.

3) Acu’, de curând. 2009 cred. Da. Spre seară. Stăteam comod la calculator, pe scăunel, cu căscuţele în urechiuşe, când deodată simt că mi se mişcă scăunelul. N-am vreo reacţie, mă gândeam că mă mişcă soră-mea. Mă întorc cu spatele, să văd ce vrea drăcuşoru’, când colo IA-O PE SOR-MEA DE UNDE NU-I. Îmi dau seama ce se întâmplă, terifiat alerg să mă bag sub uşă, da’ până am ajuns eu la linia de sosire, cutremuru’ se dusese dracu’. Cică ar fi avut vreo 5 grade.

Şi mă întreb cum o să mă prindă ăsta de-acum. De-o veni. Frică, frică, tare frică.

2 gânduri despre „Cutremure şi cutremuraşe.

Lasă un răspuns

