1. Margine.

Mi-am vopsit maşina în roşu. Şoselele negre, maşina mea roşie, ah, parcă vizualizez chestiile astea dintr-un avion. Şi uscăciunea, terenul uscat, fără copaci, doar pământ galben peste tot, da, pe-acolo vreau să merg.

Şi mi-am luat casetofon pentru maşină. O să ascult doar muzică mişto, şi o să port o eşarfă din aia şmecheră, pe care s-o ia vântul în timp ce merg cu geamurile deschise, şi am şi ochelari de soare. Mişto, foarte mişto…

Şi te-am luat şi pe tine, stai pe scaunu’ din dreapta, în timp ce eu conduc ca nebuna, spre el. Nu-mi spui nimic, nici nu trebuie, îţi aud cumva respiraţia, chiar de radioul e dat cam tare.

Şi mergem amândoi, mergem amândoi spre margine.

at the edge of the ocean, we can start over again.

Lasă un răspuns

