♥ (less).

Talking talking talking talk
Baby let’s just knock it off
They don’t know what we been through
They don’t know ‘bout me and you.

I heart this song.

P.S.: Ştiu că mi-am ieşit puţin din ritm cu scrisul pe-aici, daaar săptămâna asta e plină de teme şi am un bac de dat anu’ ăsta. 😀
I’m a fighter, never forget that, so gotta fight ‘til the end.

4 gânduri despre „♥ (less).

  1. Succes la Bac, Gabi! 🙂

    Am vrut sa spun ca nu o sa fie asa de greu precum ameninta profii, dar dat fiind faptul ca acum e altfel decat pe vremea mea (acu` 2 ani 😀 ), nu stiu cum o sa fie, dar cu siguranta vei trece cu brio peste. 🙂

    Ti-am citit azi blogul, am mai fost pe aici candva, pt ca am ajuns la niste postari pe care le-am recunoscut.:P Imi place tare mult cum scrii, tine-o tot asa. 🙂

    Legat de melodie, e una dintre preferatele mele. 😛

Lasă un răspuns

