MY top summer songs.

Conform mirificii mele pagini de last.fm, care-mi contorizează tot ce-ascult, scumpa de ea, cam asta am auzit cel mai mult cu urechiuşele astea două.

20. Katy Perry – Not Like The Movies. O baladă deloc specifică domnişoarei care-a-sărutat-o-fată-şi-i-a-plăcut. ”Not Like The Movies” face parte de pe noul album al lui Katy Perry, ”Teenage Dream”, şi e plăcută urechilor, pian, frumos aşa. Că doar îmi place mie.

19. Kelly Rowland – Commander.
Dance. Dance. Dance. Dance. Dance. Îmi place tare mult refren, Kelly are vocea, Guetta are beat-ul, combinaţia fatală. Acum să aşteptăm albumul lui Kelly, care a tot fost amânat până pe la începutul lui 2011..

18. Katy Perry – Last Friday Night (T.G.I.F.).
Perry revine la statutul de petrecăreaţă cu melodia asta. This Friday night… do it all again!

17. Enrique Iglesias – Heartbeat (feat. Nicole Scherzinger).
FRUMOOOOOOOOOOOOS! I can feel your heartbeat, I can feel your heartbeat… running through me.

16. Katy Perry – Circle the drain.
BADASS! Piesa scrisă pentru fostul prieten al lui Katy, TRAVIE MCCOY, pe care-l ştiţi din piesa ”Billionaire”! Outrageous! you fall asleep during foreplay ‘cause the pills you take are more your forte… Wanna be your lover, not your fucking mother! Tell ‘em, gurl!

15. Shakira – Loca (feat. Dizzee Rascal).
lovelovelove. Noul single al Shakirei, a beneficiat de ceva airplay. 😆

14. Robyn – Dancing on my own.
Ce, eu n-am fost emo vacanţa asta? I’m givin’ it my all, but I’m not the girl you’re taking home, oo, I keep dancing on my own. :heart:

13. Christina Aguilera – Bionic.
!!!! Godtina owns them all! Are you ready, ready to go? Pe piesa asta, Christina iese din registrul ei obişnuit, notele alea înalte sunt date dracului, în schimb iese ceva foarte… indie aşa, not mainstream at all. 😀

12. Jace Everett – Bad Things.
Piesa de la începutul serialului ”True Blood”. I wanna do bad things with you. Hih, şi cu asta am spus de-ajuns. Foarte… empowering piesa. 😆

11. Drake – Find your love.
Pop-rap at its best, by Drake.

10. Cheryl Cole – 3 Words (feat. Will.i.am).
Cât îmi place. Foarte dark aşa, william cu registrul ăla jos, Cheryl sună pe piesa asta la fel de hot cum e şi-n realitate. Love.

9. The Pretty Reckless – Goin’ Down.
Pentru că mai am ceva din spiritul de rocker, lol. The Pretty Reckless sunt o trupă foarte mişto, solista e tipa din Gossip Girl, Taylor Momsen. Cea de-o joacă pe Jenny. Trupa e un must-listen! 😀 Piese scurte, catchy, au tot ce le trebuie.

8. Adam Lambert – Mad World.
Cover înregistrat de Lambert în timpul American Idol ’08. Am urmărit sezonul respectiv pe axn în cursul verii şi m-am prea îndrăgostit de piesă.

7. Christina Aguilera – You Lost Me.
Am ascultat piesa asta de-atâtea ori, încât am învăţat să o ascult cu zâmbetul pe buze. Cea mai frumoasă piesă de pe ”Bionic”, albumul Queentinei. :<

6. The Pretty Reckless – You. Minunăţie de baladă acustică. Ultima piesă de pe albumul celor de la The Pretty Reckless. What an ending!

5. Katy Perry – Firework.
Empowering. 😀

4. <a href=”http://www.trilulilu.ro/RoxyMimi/1bdd6e9db04947″>Florence and the Machine – Heavy in your arms.
De pe coloana sonoră a filmului ”Eclipse”. Singurul lucru bun la filmele astea sunt soundtrackurile. <3. De aur piesa.

3. Christina Aguilera – Not Myself Tonight.
!!! Godtina, o piesă dance perfectă. Cu vocea ei şi cu beat-ul ăsta, în mod normal, trebuia să aibă mare succes. Ouch ce rău îmi pare. Oricum. I don’t care ‘cause this is myyy niiiiight

2. Florence and the Machine – Dog days are over.
Minunata Florence, minunata Florence, minunata Florence!! Dacă nu te-nveseleşte piesa asta, n-are ce atunci. 😀 run fast for your mother, run fast for your father, run fast for your children, for your sister and brothers, leave all your loving, your loving behind, you can’t carry it with you if you want to survive.

Şiiii locul 1, tobetobetobeeeee

1. Cheryl Cole – Parachute.
Am rămas un pic surprins când am văzut că am ascultat piesa asta cel mai mult în ultimele 3 luni, e mişto, o am şi ca ton de apel hihi. E mişto. Da.

Pffft, a fost o vară pop. 😆 Să vedem ce-o aduce toamna. :D.
Aşa, de chestie, dacă daţi click pe ce e subliniat, puteţi asculta piesele. Sunt linkuri. 😀

Un gând despre „MY top summer songs.

Lasă un răspuns

