Intimate.

1. Când ai simtit ca parintii tai au fost cu adevarat mândri de tine?
Când am trăit lunile alea în Spania, unde-am învăţat catalana atât, atât de repede. Eram un fel de… revelaţie pentru profi, colegi. Astea-s faze care-ţi lucrează serios la self-esteem.

2. Pe cine ai dezamagit cel mai tare?
Eu nu dezamăgesc, de regulă. Probabil c-aş dezamăgi-o pe mama dac-ar afla câteva chestii, însă nu, oficial nu dezamăgesc. Poate doar pe mine.

3. La ce esti cel mai bun, ce stii sa faci mai bine decât toti oamenii pe care-i cunosti personal?
Geografie. 😀

4. Ce crezi ca e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi ?
Mmm nu ştiu ? Să-mi spună ei. Ar putea fi faptul că-s un pic încăpăţânat.

5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
N-aş ucide pe nimeni, în rest cine ştie, orice se poate. Lol.

6. Care crezi ca e cea mai importanta calitate pe care ai mostenit-o de la parintii tai?
Întrebare capcană? Orgoliul, bănuiesc.

7. Când ai simtit ca ai aratat cel mai bine din toata viata ta?
Acum. Sunt foarte în formă.

8. Care e cel mai prost om pe care-l cunosti?
Prea personală întrebarea. Mi-aş vărsa acum nervii pe el, însăăă să spunem că mă abţin. 🙂

9. Care e sunetul care te enerveaza cel mai tare?
Plescăieli, clar.

10. La ce eveniment din viata ta ai fost cel mai emotionata?
Capacitate! Dar doar la proba de mate. Suficient.

11. Care ar fi singurul lucru pe care ti-ar placea sa-l furi (fiind singura sansa de a-l avea…)?
Nu… n-aş fura.

12. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viata ta?
Când a trebuit să mă dau cu capul de un contoar de gaze în urma unui pariu pierdut. Eram afară, într-o iarnă, cu Andreea, şi am făcut pariu cu ea că nu-i vine prietenu’ la întâlnire. Pariu pierdut când l-am văzut la colţul străzii, după care, la vreo 10 minute, am căzut în fund de pe o bordură. Şi-aşa, ar mai fi. Daa, şi momentele când ieşeam la tablă la mate, în generală, şi mi se înroşeau urechile. Penibil, toată lumea se prindea de fază. 😆

13. În fata cui te simti cel mai pierdut, emotionat, blocat?
Nu cred că ar fi cineva. Am trecut peste problemele astea.

14. Când ti-a fost cel mai greu sa spui adevarul?
După primul semestru, anul trecut. Nu l-am spus, n-am dat de bănuit. Call me a liar. 😀

15. Ce-ai vrea sa schimbi cel mai tare în viata ta?
Domiciliul. Restul vine total de la sine. Mi-aş păstra desigur prietenii, şi familia, dar altfel m-aş acomoda cu totul.

16. Cu cine vorbesti cel mai des despre sex?
Cuuu toată lumea. :)) Mama.

17. Care e cea mai proasta scuza pe care ai folosit-o vreodata?
Cannot recall.

18. Ce nu i-ai putea ierta niciodata omului pe care-l iubesti?
La chestii din astea sunt prost de bun.

19. Care a fost jucaria ta preferata in copilarie?
Vai, atâtea, atâtea!!

20. Pe cine te bazezi daca ti se întâmpla o nenorocire?
Mama…

21. Pe cine simti cel mai tare nevoia sa protejezi?
Pe cei la care tin, evident.

22. Care e domeniul despre care ai vrea sa stii cel mai mult?
Ştiinţe. Chimie, fizică, biologie. Şi nu că ţin cu tot dinadinsul să ştiu cel mai mult, doar că nu ştiu cam nimic din chestiile astea 3.

23. Cine-ti lipseste cel mai tare în acest moment?
Heh..

24. În ce privinta crezi ca esti cel mai putin înteles?
Niciuna. Nu-s atââât de complicat.

25. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?
Lichior.

26. Unde te simti cel mai în siguranta?
Nicăieri. Oriunde poate fi un cutremur, right? Mi-e frică de cutremure…

27. Care a fost cel mai frumos compliment ce ti s-a facut vreodata?
‘You’re amazing.’

28. Care e persoana care te face sa râzi, sa te simti relaxat?
Prietenele mele bune. 😀

29. Pentru ce te rogi cel mai des?
Nu mă rog… în mod special. 😆 Fericire la toată lumea!

30. Cine te-a influentat cel mai mult pâna acum?
N-am vreun.. mentor. Am învăţat de la fiecare, din părţile lor bune, şi părţile lor rele.

31. Care a fost primul tau vis împlinit?
Oh… Când eram mai mic, n-aveam cine ştie ce vise. Cred că rolele, de la 8 ani. Pe-alea mi le-am dorit mult de tot, ţin minte şi acum. Şi le-am primit de ziua mea. 😀

32. În ce an al vietii tale ai simtit ca te-ai schimbat cel mai mult?
Anul ăsta. Am învăţat să văd lucrurile mult mai pozitiv, să mă apreciez mult, mult de tot, şiii… da, anul ăsta m-am schimbat cel mai tare. În bine, zic eu. 😀

33. Ce inventie din acest secol crezi ca are cel mai mare impact în viata ta?
Netul, când s-o fi inventat şi el.

34. Care a fost cel mai îndraznet lucru pe care l-ai facut cu o persoana de acelasi sex cu tine?
this was never the way I planned, not my intention. ahaha. haha. hah. ha.

leapşă preluată de la Terra Radu. Mulţumiri. 😀
Se duce la toate persoanele din blogroll. 🙂

Pluuuus, runnerintherain mă provoacă să scriu 10 lucruri care-mi plac. 😀 there we go.

1. Ploaia. Mai ales vara, când te prinde pe stradă.
2. Merele verzi. YUM!
3. Muzica. <3.
4. Ceaiul. Cald.
5. Oamenii. Veseli.
6. Loneliness. Needed and required at times. : )
7. Secrete. Why not.
8. Hugs and huggers. Daa.
9. Sms-urile. Serios..
10. Mâinile.

9 gânduri despre „Intimate.

  1. Pingback: Leapşă – multe întrebări « yuri

Lasă un răspuns

