HeavenHell.

Păi, seara trecută, pe-afar, am dezbătut cu două prietene chestia asta cu viaţa de după moarte and shit. Ei, eu n-o să dezbat asta aici, pentru că n-aş avea vreo informaţie sigură, deh, asta-i întrebarea căreia nimeni nu îi ştie răspunsul, există ceva după moarte?

Meh. Mai degrabă mă interesează aşa să ştiu unde credeţi că aţi merge voi dacă ar exista viaţă de după moarte, asta dacă aţi muri mâine. Ca să-mi analizez şi eu targetul, să ştiu, scriu pentru îngeri sau pentru scaraoţchies? 😆

Pentru asta am creat un deosebit sondaj de opinie. Două variante.

:D. Sondajul e deschis pe termen nelimitat. A, şi mai interesant ar fi şi dac-aş şti aşa cine cum a votat. Asta o pot afla doar prin comentarii la postare. 🙂 Tnx.

11 gânduri despre „HeavenHell.

  1. Votul meu e al saselea si face egalul, momentan, pentru Rai. De ce ma duc acolo ? Pentru ca sunt un cea mai amabila si draguta persoana EVER ! Spune tu ca nu-i asa ;;). Pe pariu ca n-ai curaj sa negi, nici dovezi.

  2. Nu cred că există vreo religie care are noțiunea de viață după moarte în care să ajung în rai, deși spiritual și etic vorbind, sunt o persoană destul de bună, care nu fac rău nimănui. 😆

Lasă un răspuns

