Light Me Up.

Eu.

Nu stau niciodată în totalitate lângă porţia de cartofi prăjiţi care-i pe aragaz, pentru că mereu găsesc altceva mai bun de făcut. Asta când sunt home alone. De aceea mănânc mai mereu cartofi mai mult arşi, nu prăjiţi. Asta când sunt home alone.

Când eram mai mic adoram păpuşile. Toate prietenele mele aveau păpuşele drăguţe, doar eu aveam una care era neagră, şi urâtă. Mama nu-mi dădea bani să-mi iau păpuşele drăguţe. Şi la un moment dat am rupt-o şi-am aruncat-o.

Nu-mi plac brazii de Crăciun. Pentru că-mi amintesc de seara când am rămas singur acasă 3 ore, ca mama să se ducă să cumpere brad, în Ploieşti. Aveam 7 ani. A fost creepy. Mă uitam la Sunset Beach şi tocmai atunci se difuza un episod în care avea loc un cutremur. Mama n-a găsit brad.

Am fost invidiat de mic. Prietenele mele mă invidiau când am sosit în cartier, pentru că ele erau nişte analfabete notorii, iar eu ştiam să citesc. Aveam 4 ani, ele erau puţin mai mari. Din invidie, m-au păcălit că în nişte toalete dezafectate găsesc ciocolată. În final am ieşit victorios, iar una din ele a făcut pipi de frica maică-mii. Am ieşit şi curat, spre fericirea mea.

Sunt egoist. Când am ceva, şi din politeţe îi ofer din ceva-ul meu persoanei x, iar persoana x refuză, al naibii să fiu de-mi pare rău.

Am avut o colecţie impresionantă de fesuri, în copilărie, pe care le numeam după diverse personalităţi, şi cu care întreţineam discuţii lungi şi interesante.

La grădiniţă le citeam copiilor poveşti, din cărţi. Tot la grădiniţă am întrebat-o pe doamna educatoare despre sex. Am rămas oarecum în istorie pentru tot ce-am făcut în grădiniţa numărul 2, într-un mod plăcut. Sor-mea trage ponoasele popularităţii mele acum, învaţă în aceeaşi grădiniţă.

Primul meu sărut? Am uitat exact cum a fost. Mi-aduc aminte circumstanţele, însă nu-mi amintesc ce şi cum am făcut.

Mers pe bicicletă plus şosea = love. Cel mai mult am mers cam… 26 de kilometri. Me proud.

Îmi place să dansez, cu căştile în urechi. La petreceri nu mă manifest atât de… vulcanic ca atunci când dau o petrecere de unul singur. Atunci închid ochii şi mă văd pe cine ştie ce scene, în faţa a multor oameni. De fapt, cu formaţia mea imaginară, Coverage, sunt deja în al doilea turneu american. Cel mai mare concert l-am avut în Los Angeles, unde au asistat 75000 de oameni. Cel mai micuţ concert din turneu a avut loc în Tampa, 5000 de oameni. Atunci Christine, solista formaţiei, s-a simţit rău. Presa a scris că n-a avut chef de concert, din cauza publicului redus.

Scriu foarte frumos, însă niciodată la fel. Ba drept, ba înclinat spre dreapta, ba caligrafic, ba ai impresia că a scris altă persoană în locul meu. Am, ce-i drept, un scris minunat pentru un băiat.

Am un ego impresionant şi e prima dată când o recunosc în scris. Cred că asta cu ego-ul e o problemă măricică… mă rog, cam neplăcut să dezbat pentru că doar aş începe să mă laud.

Îmi schimb des dispoziţia. Câteodată am atacuri de fericire, la propriu. Tremur pur şi simplu. Alteori sunt extraordinar de plictisit, sau de nerăbdător, niciodată trist.

Nu regret nimic din ce-am făcut până acum. Nu regret cine sunt, nu regret ce fac, şi n-o să regret vreodată. Iar asta are probabil legătură cu faptul că am o părere foarte bună despre mine. Poate greşesc, mai des sau mai rar, însă n-o văd. Şi prefer asta decât să duc o viaţă plină de chinuri, remuşcări sau mai ştiu eu ce. Sau poate nu greşesc, iar asta mă face şi mai mândru de mine.

Ideea e că…

…I don’t think I can be anything other than me.

7 gânduri despre „Light Me Up.

  1. Scrii frumos 😀 Placut asa si binedispui omul. Imi place. Si greu imi vine a crede ca exista un baiat pe lumea asta care sa asculte The Pretty Reckless fara a comenta de mai-marele-serial Gossip Girl. :-j
    Asta seara am tot stat si am citit posturi mai vechi din blogul tau. Sa inteleg ca nu te face sa zambesti gandul la o viata in Romanica – de inteles. Dar ce ai vrea tu sa faci, ca sa ma exprim asa, „cand vei fi mare”? Considera si o cariera in publicitate/media/partea aia de lume. Ca ar merge, ai fler. 😀
    La mai multe posturi!

    • multumesc mult! 😀
      mm, si eu luasem in calcul ideea cu media, publicitate chestii, acum ramane sa vad exact ce si cum. stiu ca m-as pricepe si ca as fi bun in chestia asta, da, lauda de sine. :))
      ma rog, ideea finala e ca mai am ceva timp sa ma gandesc. 🙂

  2. foarte misto formatia the pretty reckless…chiar zilele astea am tot ascultat intens :> incearca si melodiile „make me wanna die ” si „zombie” …cauta’le pe youtube in varianta live de la mtv.uk

Lasă un răspuns

