Cine mă votează?

Seriously, like…
I don’t get it! 😀 Postările mele au câteva steluţe acolo şi sunt aşa curios să aflu cine care cum îmi votează babiloniile.
De exemplu, postul Gândăcelul. a primit critici pozitive din partea cititorilor, 2 voturi a câte 5 steluţe! 😆
Pe de altă parte, postul Sentiment! a primit două voturi, dar media steluţelor e 4 😦
Postul Câteodată… a primit un vot de 5 steluţe, deşi n-am scris mai nimic, dar a fost cumva sincer. Să fiu mai sincer pe blog în ceea ce priveşte şi ceea ce simt ci nu doar în legătură cu… fapte diverse? Asta-i o întrebare bună.

Cel mai bine primit post ever este Părinţi despre copii, care a primit 7 voturi a câte 5 steluţe fiecare, teorie care-mi confirmă că nu e suficient să scrii cine ştie ce postări fabuloase ca să placi cumva. Saaaau postarea a primit atâta feedback pozitiv tocmai pentru că nu m-am apucat să scriu idioţenii pe lângă ea. Măăăă rog.

Now, fans all over dă world, rate this shitty post and leave a comment with your rate & name of course!

A, ca ultimă idee, mă bucură să văd că am acolo steluţe, chiar şi una, două pe post, asta înseamnă că I don’t suck that much, sau că cine mă votează sucks as much as I do. 😀

So, thank you.

M-aş pricepe să fac reclame.

5 gânduri despre „Cine mă votează?

    • aww multumesc. ❤
      nici macar cu postul asta n-am reusit sa aflu exact care cum voteaza, mai rau sunt in incurcatura, 5 voturi a cate 5 stelute, da' sunt asa… incognito in continuare :))
      macar am incercat. :))

Lasă un răspuns

