Provocări/Rateuri/Impulsuri.

Băi oricât aş vrea să mai ţină perioada asta din viaţă numită adolescenţă, se duce încet-încet dracu’. Am 18 ani, sunt minunat în felul meu, am o personalitate frumoasă, asta da, (şi fără laudă de sine!), însă ştiu că de nu pun un pic de efort în ceea ce fac, mă duc dracu’ cu tot cu adolescenţa, pentru că eu norocos nu sunt din fire. (ieri am câştigat o cola la 0,5, în rest… mhm). Simt că postul ăsta nu o să ducă nicăieri.

O parte bună este că sunt destul de ambiţios atunci când vreau. Şi când vreau, pot călca tot în picioare. 😆 Da, da. Atât că trebuie să vreau, să vreau să iau bacul cu notă mare, pe o parte, să fiu şi mai mândru de mine decât sunt deja, pe de altă parte, trebuie doar să vreau. Cum dracu’ să vrei ceva în ţara asta de *beeeeep* nu ştiu, nu ştiu ce vise, speranţe s-avem noi, cei care pe care barza ne-a adus într-un picior, iar în celălalt picior n-avea şi 4 saci cu bani şi pe mami şi tati înotând în bănet. Perseverenţă? Da, dar ca să devii perseverent, nu ştiu, trebuie să ai şi un impuls ceva. Cred că impulsul ăla îl mai caut, el nu mă caută pe mine nici de-al dracu’.

Mă rog, o altă parte bună ar fi optimismul. De câteva luni încoace, well, nothing can break me. 🙂 O parte proastă la mine? Teama de eşec. Mă gândesc cu groază că sunt şanse să rămân în ţara asta, unde după ce fac facultatea nu o să am unde să mă angajez, sau dacă o să mă angajez, o să lucrez pe un salariu de toată jena. Mă gândesc că dacă se întâmplă asta, o să trebuiască să rămân în marea mea comună, pentru că bani de chirie n-aş avea de unde scoate. Dar, revin, impuls, perseverenţă, început. Ambiţia nu e rea, dar când îţi propui un obiectiv măreţ şi şansele să-l atingi sunt mici, există mica mare posibilitate să cazi, şi să te ridici cu greu. Se spune că e mai bine să îţi propui obiective mai mici, pe care să le poţi împlini mai uşor. Cred că depinde de fiecare. I’m going for ză big stuff.

P.S.: Dau vina pentru calitatea jalnică a postului pe melodia pe care-o ascultam în timp ce scriam. Fergie – Big girls don’t cry 😆

2 gânduri despre „Provocări/Rateuri/Impulsuri.

Lasă un răspuns

