Acasă… în altă ţară.

O discuţie normală, într-o seară de august.

G (that would be me!):Doamne, eu de-abia aştept să mă mut. Şi când o să plec în Canada, o s-ajung om mare…
A: ce Canada Gabi, te şi văd al 150-lea pe listele de aşteptare la UPG, la management.

*G (that would be me!): înghite în sec.*

G (me again!): eh şi ce dacă, tot plec după aia, tot plec.
A: eu n-aş pleca nici să-mi vină cineva cu 100000 de euro pe lună. (nici ea nu se crede).
G (it’s me again!): aş pleca şi-acu dac-ar veni cineva cu un bilet gratis la uşă spre Groenlanda.

Şi se merită frate să pleci în altă ţară. O spun din proprie experienţă, doar am trăit ceva lunişoare într-un tărâm îndepărtat, şi frumos, şi verde, şi curat, şi bogat, şi cu şosele, şi cu oameni, nu cu animale. Se merită, şi aş pleca. Dac-aş pleca singur? Mm, să spunem c-aş rezista o perioadă lungă fără muma şi soră-mea. Mai ales peste câţiva ani. Deci da, nu contează cu ce mijloace, eu vreau să plec din bălăceala asta de la noi. Dacă oi face ceva din viaţa mea, bine, dacă nu, tot bine, măcar ştiu că trăiesc într-o ţară normală cu persoane normale, care nu se-mbogăţesc peste noapte având 2 neuroni, cu oameni care n-au două maşini în garaj şi fac dezacorduri gramaticale, şi ştiţi voi, chestii din astea, minore, de Românie fără şosele şi cu câini maidanezi cât vezi cu ochii. Şi pân’ la urmă ceva bani tot oi face, am mai spus-o şi-o repet, decât să m-angajez aici după 3 ani de facultate şi cu un salariu de căcat, mai bine-mi trag singur un glonte-n cap.

Merită să imigrezi, merită, ce dracu’. Ca destinaţie, cel mai probabil, o s-aleg eu Canada. Nici cu Statele Unite nu mi-ar fi ruşine. De Europa m-am plictisit. HA!

G (omg, it’s me again): hai să emigrăăăăăăăăăăăăm.

în continuare, o piesă tristă, că doar totul e trist.

I know there’s a big world out there like the one i saw on the screen
In my living room late last night,
It was almost too bright to see
And i know that it’s not a party if it happens every night
Pretending there’s glamour and candelabra
When you’re drinking by candlelight.

the postal service – this place is a prison.

Later Edit: Fuck, Groenlanda n-are şosele.

8 gânduri despre „Acasă… în altă ţară.

  1. :)):)):)) Sa inteleg ca eu sunt personajul „A”.Si da,ai dreptate, cu 100000 de euro pe luna m-as duce si in Irak daca s-ar putea:)):))

  2. eu sunt patrioata…nu plec din Romania, aici rad si plang in acelasi timp
    am avut ocazia sa-mi fac dosar pentru o facultate din Londa, dar am zis ” ce subiecte voi aborda in presa acolo?daca nu il am pe boc, basescu si toata gasca lor de dorobanti?”

Lasă un răspuns

