August…

Se-ntreabă careva unde-a trecut o lună şi jumătate din vacanţă? Eu cam da. Suntem în august, iar eu am un sincer chef de şcoală. I’m stronger than ever so bring it on! 😆 Parcă m-am săturat de lenevit oricum. Mâine dau o fugă pe la bibliotecă, mă gândesc să-mi iau ”Moromeţi”, şi încă o carte, mm, ceva ce nu-mi trebuie neapărat pentru şcoală. Ceva plăcut de citit oricum.

Un august fain tuturor. 🙂

Song of the day:

I feel the breeze, feel feathers of an arrow.
Out in my yard, feathers of an arrow.
I take my aim, do you feel me coming close?
I take my aim, so you feel me coming close.

4 gânduri despre „August…

  1. Nici eu nu-mi dau seama când a trecut atât ! Oricum şi eu aştept să înceapă mai repede şcoala, am nevoie de activitate, un program stabilit, aşa pierd vremea.

Lasă un răspuns

