Tuită.

Adica Twitter.
Păi era o vreme când whoa ce-mi plăcea Twitteru’! Mai exact anul trecut. Twităiam (?) toată ziua bună-ziua. Şi pentru că mi-am dat seama că twităiesc (?) prea mult, mi-am şters contul.
Şi n-am mai avut treabă cu Twitter un an de zile (parcă i-a mai şi scăzut popularitatea, parcă), până când azi citesc întâmplător că solista Paramore, Hayley Williams, e trending topic absolut pe Twitter. Dacă nu ştiţi ce-nseamnă asta cu trending topic, deduceţi din nume. A mai numită chestie de pe planetă pe Twitter. Hayley Williams. O ador pe Williams, intru pe Twitter, şi-acum aştept să-mi reintre în sânge, twitterul.
Pentru că, desigur, toată planeta e interesată să ştie ce fac. 😆

CLICK TO FOLLOW ME ON TWITTER!
CLICK TO FOLLOW ME ON TWITTER!
CLICK TO FOLLOW ME ON TWITTER!
CLICK TO FOLLOW ME ON TWITTER!
CLICK TO FOLLOW ME ON TWITTER!
CLICK TO FOLLOW ME ON TWITTER!

A, mă gândeam să adaug o rubrică la blog, să-l mai… revigorez niţel, ceva… Song of the day. Nu ştiu, mă mai gândesc eu.

CLICK TO FOLLOW ME ON TWITTER!

Un gând despre „Tuită.

Lasă un răspuns

