Saw 3D – Trailer.

AMAZEBALLS!

Iată că a apărut trailerul de la ultimul film din seria Saw, cel de-al 7-lea, Saw3D, filmat în format 3D! Wooo, sper să-l văd cum trebuie! Ar fi primul meu film văzut în formatul ăsta atât de… lăudat.

😀

Saw 7 o să apară pe 29 octombrie 2010, în State, şi se pare că va avea 11 capcane! 11! Precedentul a avut 6. 😀 Ca să vă faceţi o idee.

BLOODY HELL.

Vă duceţi la cinema? 😆 Eu da.

4 gânduri despre „Saw 3D – Trailer.

  1. Mă duc la cinema așa… de distracție când se ivește ocazia. Oricum, nu la filme de gen. Sunt prea „rea de filme” horror… mi se par scârboase. Dacă aș putea vedea filmul fără fazele „dure”, m-aș duce. Ideea mi se pare interesantă.

Lasă un răspuns

