True Blood + Chuck = LOVE.

True Blood.

Image and video hosting by TinyPic

La recomandarea bunei mele prietene virtuale Teia, am început să mă uit la serialu’ ăsta intitulat True Blood. Mnah, e cu vampiri. Acu’ nu ştiu cum vă plac vampirii, din moment ce planeta a fost sufocată cu Twilight and stuff, da’ să ştiţi că mie-mi place. Vampirii.
Şi cum după ce-am aşteptat 8 ore să mi se descarce primul sezon din True Blood (serialul are două sezoane terminate iar al 3-lea se difuzează), producţie HBO, am început să mă uit, desigur. Şi ce-am văzut, mămucă, îmi place. Episoadele.
Acţiunea are loc într-un oraş sudist, Bon Temps, şi o are în prim plan pe Sookie(it), care e chelneriţă, e bună, şi ha, citeşte gânduri. Sookie lucrează în barul lui Sam, Sam care e-ndrăgostit de Sookie încă de când asta era-n scutece, da’ nu-i spune nici de-al dracu’. Păi ce pixu’ lui, dacă Sookie tot citeşte gânduri?! În peisaj mai apar şi Tara, buna prietenă de culoare a lui Sookie, Lafayette, vărul Tarei, prostituat… gay, Jason, fratele lui Sookie, care-i mai prost ca noaptea săracul, şi îi vedem ză ass în fiecare episod, şi aşa-i că pân’ acu’ nu-i interesant?!

În peisaj mai apar şi vampirii. Vampirul din rolul principal se numeşte Bill. Bill Compton. Şi e vampir de pe la 1860. Ăsta abia ce soseşte în Bon Temps, că pac încep apar nişte morţi suspecte, ale unor tipe care şi-o trag cu vampiri, da’ în acelaşi timp cu Jason, aşa că Bill şi Jason sunt principalii suspecţi; am deviat de la subiect.

Şi Bill se-ndrăgosteşte de Sookie, şi Sookie de el; am revenit la subiect. Da’ îs piedici cu nemiluita (nu prea multe, da’ ca să sune mai dramatic), şi unde mai pui că apar şi alţi vampiri! Pentru că-s mai mulţi răspândiţi pretutindeni, abia ce-au fost eliberaţi. Şi vampirii ăştia, în afară de Bill, sunt răi, şi reci, şi albi şi fără suflet. Mnah, perfect normal. 😆

Şi vampirii, ca orice vampir, nu apare ziua la lumină, însă suportă usturoiu’ şi crucile, şi ăştia din True Blood beau sânge sintetic, fabricat de japonezi. Da’ sângele sintetic nu le place, aşa că din când în când… mai trec şi pe la oameni.

Nu ştiu cât aţi priceput de pe-aici, da’ ideea de bază e că True Blood e un serial tare fain, episod cu episod rămân în suspans şi mă gândesc ce doamne iartă-mă s-o mai întâmpla şi în episodu’ următor. Am terminat cele două sezoane repejor rău. Vizinoate seara, ca să fiu în… atmosferă. Revin, nu ştiu cât aţi priceput din descrierea mea pompoasă şi exagerată, aşa că vă las:

Allan Ball, creatorul serialului „Six Feet Under’, se intoarce la HBO, cu o noua serie, bazata pe romanul Southern Vampire de Charlaine Harris. Seria o prezinta pe Sookie Stackhouse, o barmanita telepatica, care se simte in siguranta in jurul vampirilor, deoarece ei nu activitate la nivelul creierului deci nu le poate citi gandurile. Ea si fratele ei Jason au fost crescuti de bunica lor, dupa ce si-au pierdut parintii intr-o inundatie si incearca sa-si tina in secret puterile telepatice. Datorita crearii sangelui sintetic de catre japonezi, numit True Blood, (de aici si numele serialului) vampirii au devenit cunoscuti intregii lumi. Sookie lucreaza la barul Merlotte’s, al carui propietar este Sam Merlotte, care are un secret bine ascuns.

A, da, uite io nu vă spusei că Sookie asta nu poate citi gândurile vampirilor. 😆

Pentru că sunt îndeajuns de amabil, vă las şi un trailer:

_________________________________________________________________________________________

BBun, iniţial postul ăsta era o ciornă în Image and video hosting by TinyPic care povesteam despre True Blood, primul sezon. Am editat, am văzut şi-al doilea sezon, şi m-am apucat de Chuck.
Chuck e un serial atât de fain, amuzant şi inocent în acelaşi timp, ceva nemaivăzut. Ideea e că Chuck Bartowski, fost şi actual tocilar, primeşte toate secretele Statelor Unite, într-un email, email care conţine secretele astea sub formă de imagini. Şi Chuck acum devine un super-erou, însă nimeni nu ştie asta (secret de stat!), în afară de Sarah Walker (agent, al dracu’ de bună, Chuck e în limbă după el), şi de Casey (tot agent, al dracu’ de ironic, genial omu’). Cei 3 au tot felu’ de misiuni mişto chestii. Şi până acum aţi zice că totul e numa’ acţiune, însăăăă nu, comedia primează în Chuck, pentru că Chuck mai are şi o soră, Ellie (şi asta-i bună), soră care are şi un gajiu, Awesome (fizic, chiar e awesome lol), asta-i porecla, şi Chuck mai are prieteni la Buy More, magazinul unde lucrează, unul mai tâmpit ca altu’; Morgan, Jeff, Lester, Anna… 😆 Aşadar, Chuck e mişto! Pentru că mă uit eu la el. Am văzut un sezon, şi 10 episoade din sezonul 2. Între timp a apărut şi sezonul 3, şi în septembrie apar episoadele din sezonul 4. Pentru că, la fel, nu ştiu cât aţi înţeles din descrierea mea de semi-analfabet, las ceva mai… concludent.

Creatorul „The O.C.” Josh Schwartz si regizorul McG ne aduc Chuck, o noua serie plina de umor ce, ne zugraveste viata unor spioni in jurul varstei de 20 de ani. Chuck Bartowski este un tocilar cu o viata sociala ce lasa de dorit si care in prezent lucreaza ca expert in calculatoare impreuna cu prietenul sau Morgan Grimes. In noaptea petrecerii date de ziua lui, Chuck primeste un misterios e-mail de la fostul sau coleg de facultate din Stanford, Bryce Larkin, care in prezent e un agent C.I.A.. Atunci cand il deschide un intreg server de informatii – pana atunci secrete- este descarcat in creierul sau printr-o serie lunga de imagini.

Atat NSA cat si CIA vor ca aceste informatii sa le fie inapoiate si astfel trimit pe urmele lui Chuck doi agenti John Casey si Sarah Walker. Cum discul furat de Bryce, cu informatiile, a fost distrus si cum Chuck are diferite flash-uri cu informatiile primite, el se vede nevoit sa ajute Guvernul folosind cunostintele obtinute fara sa vrea. Decizia lui de a tine noua ocupatie, secret fata de familie si prieteni, ii forteaza pe agentii Casey si Walker sa lucreze sub acoperire.

Pentru o infinitate de informaţii,

True Blood – IMDB.
True Blood – Wiki.

Chuck – IMDB.
Chuck – Wiki.

Voi, aţi urmărit ceva din serialele astea? Păreri, chestii? :D.

P.S.: Scriu rar, pentru că nu prea am subiecte. Aştept cel mai probabil să înceapă şcoala, pentru ca neuronul meu să redevină funcţional.

10 gânduri despre „True Blood + Chuck = LOVE.

  1. Am vazut cateva episoade din sezonul 1 True Blood, dar nu prea m-a incantat. Chuck este genial. Sunt si eu la sezomul 2 l-am terminat, dar acum ma uit la House :X.
    Un serial care ti-l recomandat Weeds :->

  2. De True Blood nu cred ca o sa ma apuc, n-am nimic personal cu serialul, doar ca e prea mult, curentul vampirilor ma depaseste total.
    Ckuck, oh, i love it. Am vazut primul sezon pe Protv, iar celelalte sunt programate vacanta asta la urmarit, momentan mai am un pic si termin Grey’s A.
    P.S. Vplay merge acum, iar cand nu merge si-am depasit maximul de episoade pentru un amarat de cont normal vad pe filmesubtitrate.info. (reclama mascata.=)) )

  3. Aw, Chuck l-am urmarit si io. Abia astept un nou sezon!
    La fel astept si la Weeds, Bones, Dexter, si House.
    Acum termin Criminal minds, mai am 2 episoade din ultimul sezon si CSI NY (la asta sunt abia la finele sezonului 3, ca am luat-o de la capat; dar daCA COntinui in ritmul asta, in maxim 15 zile am terminat si cu CSI)
    Cum sa zic… e vacanta. Si cand n-am ce face ma uit intr-una la seriale. In curand cred ca o sa-mi iau si NCIS =D si as vrea sa revad MASH

Lasă un răspuns

