18. I sh*t maturity. (?)

Image and video hosting by TinyPic

Blablabla, am împlinit 18 ani. Asta da ştire.
Şi nici nu credeam că o să fie ceva mişto. Adică ştii 18 ani, poţi ajunge la-nchisoare, răspunzi pentru faptele tale chestii. Da’ mărturisesc că ieri-noapte n-am putut dormi de entuziasm.
ENTUZIASM. Pe mine m-apucă câteodat’ nişte crize de fericire, nu ştiu cum posibil da’ încep să zbor, tremurici ciudaţi, aiurea. Aseară fu una din crize.

E o performanţă şi c-am ajuns până aici. Cu bune, cu rele, am io 18 ani? AM. Şi sunt fericit. M-am maturizat de-a lungul anilor, şi-o ştiu, însă o chestie mişto la mine e că mereu pot deveni un copil.

Planuri? Să continui să fiu la fel de uimitor, prietenos, bun, şi perfect ca până acum. Nu e greu. Nu ştiu momentan cum o să petrec, o să fac ceva în seara asta cu mis amigos, şi ceva mai încolo aşa cu mis amigos şi colegii mei.
Până una alta, am 18 ani. Mă duc la vot, mă duc. Abia aşteptam să am 18 ani, ca să mă duc şi eu la vot, ha.

AM 18 ANI. HA.

Acum, clasica:

Şi cu dedicaţie pentru mine:

I will be victorious.

14 gânduri despre „18. I sh*t maturity. (?)

Lasă un răspuns

