RIP Mădălina Manole.

Ce-ţi poate aduce o dimineaţă.:\

Mădălina Manole a murit. Aparent suicid, chiar în ziua în care a împlinit 43 de ani. Căsătorită, cu un copil de un an… pe care şi-l dorise mult. De neînţeles.

O singură dată am văzut-o, în concert, chiar aici la mine. Şi mi s-a părut, fără să exagerez, cea mai frumoasă femeie pe care-o văzusem până atunci. Pentru că era al naibii de frumoasă.

Rămâne muzica. Pentru că am crescut şi cu muzica ei.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

7 gânduri despre „RIP Mădălina Manole.

  1. da.. sunt socata. am auzit vestea la radio zu, dimineata, in drum spre plaja. facusem ochii mari si nu-mi venea sa cred. si eu am crescut cu muzica ei, ii stiam toate cantecele pe de rost.. si acum a ramas un sentiment aiurea cand stim ca nu mai e.. 😐
    inca sper/cred/vreau sa fie o farsa totul..

Lasă un răspuns

