Mi-e dor de…

… în ordine aleatorie.

copilărie.
zilele-n care ne jucam monopoly toată ziua, pe scările de bloc.
zilele-n care ne jucam ”nu te supăra, frate!” toată ziua, pe scările de bloc.
zilele-n care ţineam duble.
momentul în care-am ţinut 363 duble pe cap fără ca mingea să cadă.
zilele-n care ne jucam de-a olimpiada.
formaţia noastră, mega.
muzica de altădată.
dulciurile de altădată.
tren.
zilele-n care eram un copil mic.
zilele-n care eram un copil mare.
iarnă, frig în general.
desenele animate de altădată.
noi.
cei de altădată.
zilele-n care stăteam afară de dimineaţă până seară.
serile de vară pline de jocuri… v-aţi ascunselea.
ascunzătorile noastre.
grădiniţă.
anii în care-am stat la casă.
ziua-n care m-am mutat la bloc.
zilele după mutarea la bloc.
ziarele pe care le citeam tot timpul, când eram prichindel aşa.
role (aşa ce vreau o pereche…)
jocu’ pe televizor.
zilele-n care stăteam numa’ prin vecini.
mi-e dor şi de mine.
catalunya.
gemma domenech.
rosa espot.
joan capdevila.
sort.
colegii mei de-acolo.
avion.
câţiva colegi dintr-a 10-a.
colegii mei dintr-a 11-a!
şcoală?
profa de engleză dintr-a 6-a.
profa de română dintr-a 5-a şi a 6-a.
profu’ de mate din generală. (ok, mint).
cornurile alea Pokemon, schimburile între pokemoni, albumele alea.
momentele-n care n-aveam nicio grijă…

Şi gata că m-am emoţionat destul. 😆

Leapşă primită de la @Tgrtix.

Să meargă mai departe la @yuri, @Roxy, @Lungime de undă, @Paula, @DianaEmma, @Alexa, @Gând Licitat, @Bee, @Ioana, @Runner in the rain, @Questioare.

6 gânduri despre „Mi-e dor de…

  1. asa vremuriii 😦 😡

    C frumos ar fi sa dam timpul inapoi : ( 😡
    Nu?

    Hai ca imi place sa-ti citesc blogul 😡

    Cu drag,a ta vechee prietenaa si colega de liceu BIANCA

Lasă un răspuns

