Despre mine, mine, şi iarăşi eu.

Pe blog la yuri am găsit o leapşă care-mi cere să spun câte ceva despre mine. Cum tot timpul vorbesc despre mine, leapşa asta-mi vine ca o mănuşă. 😆

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheamă, câţi ani ai?

Gabi, de fapt Florin Gabriel, da’ Florin nu-mi place. Am… 17 ani, ce mai, 18 fără… 2 săptămâni?!?!

2. Ai porecle? Care?

Găbitzu’. 😆

3. O melodie tristă, una perfectă şi 3 care îti plac mult

Doamne cât de grea-i asta.
Melodia tristă:

Melodia perfectă:

3 melodii care-mi plac:

4. Ai animal de casă? Care?

Nu. 😦 Într-o bună zi, când o să am o vilă mare şi luxoasă, o să am 2 pisici, cel puţin.

5. Dacă ai avea un serial TV cum s-ar numi?

😆 Asta-i una bună, tre’ să mă gândesc. Cred că… Who?

6. Primul citat care îţi vine în minte. Nu trişa, fără Google!

Stay or forever go, play or will never know. 😆

7. Desenul animat preferat din copilărie.

O… Sailor Moon/Dragon Ball Z/POKEMON… cred c-al treilea. Foarte mult îmi plăceau, şi încă-mi plac desenele. Mai erau şi desenele cu Mila, voleibalista, doamne cât îmi plăceau…

8. Îţi place îngheţata?

Da. N-am preferinţe, îngheţată să fie.

9. Ce alt nume ţi-ar plăcea să ai, dacă ai putea avea altul?

Ca să fiu sincer, doar aş elimina Florin din prenume, şi-aş rămâne cu Gabriel. Oricum, când îmi scriu numele, scriu doar Vasile Gabriel.

10. Zi-mi un banc!

Alinuţa, mesteci lame Orbit?
Nu, mamă, Gillette!

HAHA!

Leapşa-i a tuturor. 😀

Un gând despre „Despre mine, mine, şi iarăşi eu.

Lasă un răspuns

