Memories (1).

Eu nu pot înţelege de ce doamne iartă-mă au apărut d’alde Inna, Play and Win lalablabla în muzica uşoară românească, dacă pe vremuri, în copilăriile noastre demult apuse, aveam nişte melodii şi formaţii absolut geniale la vremea aia.
Şi browsuind eu youtube-ul, am dat de o bijuterie a copilăriei, şi ştiu că-i al doilea post consecutiv în care postez o melodie, şi cam atât, da’ pnm nu mă pot abţine. E absolut genială piesa. 😆

Cocktail – Până-n zori.
Ce melodii frumoase-aveam atunci. Ce melodii.

până-n zori, se pot schimba atât de multe,
azi suntem aici, mâine oare unde?
vom fi, când mă voi trezi-mi va fi
dor de tine.

I know, I know, lame… da’ până la urma urmei, asta ne-a fost copilăria.

5 gânduri despre „Memories (1).

Lasă un răspuns

