Movies (2).

Înainte de toate, am decis ca într-un document Word să-mi scriu toate filmele pe care le văd.
Şi am avut postul ăsta de-aici, după care pur şi simplu n-am mai avut timp, sau nu-mi amintesc să mai fi văzut vreun film o perioadă de timp. Apoi, am revenit… back in business.

De la ultimu’ film din postul amintit, Precious, am urmărit următoarele.

Mean Girls, comedie, 2004. Savuros. Re-revăzut. E vorba de o tipă, jucată de Lindsay Lohan, care se transferă de la o şcoală sud-africană la una americană. Ei, la şcoala americană, ea tre’ să se adapteze, chestii, şi nu numa’ că se adaptează, da’ devine un fel de regină hah. Sună plictisitor de plictisitor, da’ nu-i aşa. 10/10. Plus, Lindsay Lohan e al dracu’ de frumoasă în filmul ăsta.

Mean Girls – IMDB.

Alexander, istoric, 2004. Epic. Ador filmele de gen. Bazat pe viaţa lui Alexandru cel Mare, filmul prezintă povestea marelui Alexandru, în expediţia spre Persia. Genial. Văzut pe 21 Mai.

Alexander – IMDB.

Prayers for Bobby, dramă, 2009. Recomandat de cineva, că vezi dom’le, e emoţionant, ceva de gen. Da, dar e atât de gay-themed, as in really gay-themed, as in big big drama, încât filmul nu e altceva decât un clişeu îngrozitor. 7/10, pentru finalul simpatic, dar foarte previzibil. E vorba despre, ha, un tip gay, pe care familia uber credincioasă îl respinge. Ei, tipu’ pleacă la o verişoară, unde trăieşte o viaţă mişto, da’ nu trece peste trauma cauzată de familie. Trauma familială plus o traumă sentimentală = suicid. Văzut pe 28 Mai.

Prayers for Bobby – IMDB.

300, istoric, 2007. Genial. 300 de spartani, în frunte cu Leonidas I, înfruntă armata persană în bătălia de la Termopile. Văzut pe 4 iunie.

300 – IMDB.

Zombieland, comedie, 2009. Kinda… boring. Adică nu înţeleg hype-ul din jurul lui. Cică, comedie-horror, eh da, ce horror o mai fi fost şi ăsta. Deşi în documentul meu Word îl notasem cu 7,5, acum îi dau 7, pentru că mi-am adus aminte că a fost enervant de enervant. Văzut tot pe 4.

Zombieland – IMDB.

The Breakfast Club, comedie, dramă, love-story, aproape orice, 1987. Bă, fain ca idee. 5 puşti total diferiţi ajung sâmbăta în detenţie. Ei, puştii descoperă că au câteva lucruri în comun. A fost fain, da’ eu l-am văzut exagerat de târziu, pe la 1 dimineaţa cam aşa, de-asta nu m-a prins cine ştie ce. Merge după-amiaza, garantez eu. 9/10 până la urmă. Văzut pe 6 iunie.

The Breakfast Club – IMDB.

Gladiatorul, istoric, 2000, şi ăsta chiar a fost genial. Spre deosebire de 300 şi de Alexander, ăsta a avut şi ceva dramă, nu că celelalte n-au avut aşa, puţin, da’ scena finală din film a fost emoţionant de dramatic de dramatică, şi nu m-am putut abţine şi restu’ ghiciţi voi. Oricum, timp de aproape 3 ore, am urmărit aventura lui Marcus Aurelius, care la un pas să devină împăratul Imperiului Roman, devine în cele din urmă sclav. Ei bine, Marcus Aurelius devine apoi gladiator, ca mai apoi să devină erou. Ar fi multe de spus despre film, însă mă abţin să nu dau spoilere, şi oricum, mă îndoiesc că e cineva pe lume care n-a văzut filmu’. 10/10, văzut tot pe 6 iunie.

Gladiator – IMDB.

21 Mai 2010 – Alexander – 10.
28 Mai 2010 – Prayers for Bobby – 7.
4 Iunie 2010 – 300 – 10.
4 Iunie 2010 – Zombieland – 7,5.
6 Iunie 2010 – The Breakfast Club – 8,5.
6 Iunie 2010 – Gladiator – 10.
Iunie 2010 – 21 –
Iunie 2010 – Fight Club –
Iunie 2010 – The Pianist –
Iunie 2010 – Dead poets’ society

P.S.: asta a fost iniţial o ciornă. între timp am mai văzut eu nişte filme. le am în documentul word. 😆

5 gânduri despre „Movies (2).

  1. bine ai venit in clubul celor care isi scriu filmele pe care le vad! suntem doi. esti prima persoana pe care o aud ca isi scrie filmele pe care le vede intr-o lista. eu am inceput treaba asta anul trecut prin mai si de atunci am scris absolut fiecare film sau episod de serial care l-am vazut si am ajuns la un numar foarte mare. si eu m-am enervat ca am uitat la ce episod am ramas la prison 🙂
    in legatura cu filmele chiar daca nu ador filmele de genul Alexander si Gladiatorul le-am vazut si eu si mi-au placut. gladiatorul mi s-a parut genial, din lista ta am mai vazut the pianist, care este un film foarte frumos imi plac foarte mult filmele cu evrei si holocaust la categoria asta ti-a recomanda neaparat the boys in stripped pyjamas, apoi am mai vazut mean girls
    si by the way m-am apucat de desperate housewives sunt la sezonul 2 episodul 18 nu ma mai pot opri!!!

Lasă un răspuns

