Ordine-n dezordine.

Da, habar n-aveam până că există expresia asta general valabilă pentru dezordinea din juru’ meu.

Se-ntâmplă adesea ca în camera-n care dorm toate să fie-mprăştiate, val-vârtej, spre disperarea maică-mii care-i cât pe ce să ajungă la spitalu’ de nebuni câteodată, văzând vraiştea din cămăruţa mea scumpă. Urlă, se enervează, să fac curăţenie dom’le. În birou, totu’ e vraişte. Încă mai am caiete de anu’ trecut chiar. În şifonier la fel. Peste tot cam la fel, nah, acu’ să nu vă imaginaţi că mă mănâncă viermii, ideea de bază e că-i dezordine.

Dar o să vin şi-o să-i spun, eroic aşa:

Mamă, eu îmi găsesc ordinea în dezordine!

Pentru că ăsta-i adevăru’. Nu suport să stau să-mi aranjez lucrurile pentru că:
1) Ia enorm de mult timp, şi tot dezordine o să fie la un moment dat.
2) Nu mai găsesc nimic după. Ori aşa, doar ce pun mâna în birou, şi pac ce mă trezesc cu ce caut. Valabil şi pentru şifonier/orice alt loc în care am lucruri.

Deci da, ordinea-n dezordine se aplică al dracului de bine. Amirite?

6 gânduri despre „Ordine-n dezordine.

  1. :)) interesant. cum tu nu suporti ordinea unii nu suporta dezordine (cum e mama ta)
    eu sunt intre dezordine si ordine dar la haine e cam dezordine tot timpul. si un lucru interesant la mine e ca invat mai usor in dezordine cu o mie de foi in jurul meu

  2. Asa e si la mine cateodata. . .bine nu chiar asa. 😆 In orice caz hainele mele raman aruncate pe pat/fotoliu cateva ore de cand ajung acasa ,dar pana la urma le pun pe umeras.

    • nu avem noi o problemă, mamele sunt bolnave cu ordinea şi curăţenia. şi eu urăsc din tot sufletul meu să fac ordine. fac asta doar când aştept musafiri, sau când nu mai suport eu. dar asta se-ntâmplă foaaarte rar.

Lasă un răspuns

