Visul meu slovac.

Deci, am avut visu’ ăsta cam prea ciudat aseară.

Aterizând pe planeta Visariană, inconştientu’, sau poate mintea mea seacă, m-au trimis tocmai în Slovacia, unde m-am mutat pentru studii. Whoa, impresionant. Şi pe-acolo nu ştiam pe nimeni, eram aşa nou-venit şi amărât, vai steaua mea.

Şi cum eram eu pe o arteră principală (bănuiesc din Bratislava), acoperită cu nisip (o_O), o tipă frumoasă, da’ frumoasă a naibii, tot dădea cu nisip înspre mine, căutând un ceva în nisipu’ ăla amărât. Şi am început s-o înjur de numa’. Tipa:

român jegos.

vorbeşti româneşte?!

Una alta, ne-am împrietenit, şi m-am mutat la ea. Unde la ea stătea o prietenă bună de-a mea (ca să vedeţi ce-i un vis ciudat). Şi stăteam bine mersi toţi 3. Până când…

Moare cineva. Şi mie nu-mi spune nimeni cine. Are loc o înmormântare, la care prima dată soseşte, ha, ţineţi-vă, profa mea de engleză, însoţită de nişte tipi cu maşini blindate.

doamna profesoară, cine-a murit?!?!?

Şi nimeni nu-mi răspunde. Apoi sosesc şi prietenii mei de la bloc, acolo, în Slovacia, însă nimeni nu-mi răspunde la întrebarea asta. Cine-a murit?

Bun, şi în finele acestui mirobolant episod, Gabi se uită la meteo, seara, şi află că în noaptea ce-avea să vină, de 2 iunie, urmează să ningă. Şi-a nins, iar eu priveam zăpada de la geam, în timp ce toată lumea se bucura nespus.

Şi-aşa s-a terminat visul meu slovac. Probabil printre cele mai ciudate vise pe care le-am avut. Ha.

4 gânduri despre „Visul meu slovac.

  1. ba gabi.. am ras de nu mai pot… „profa mea de engleză, însoţită de nişte tipi cu maşini blindate” =)))))).ce ti debiteaza creieru..=))))

Lasă un răspuns

