Hiatus.

N-am mai scris pe blog de ceva vreme, da’ nu ştiu, pe căldura asta parcă nici n-am chef, oricum… încă scriu, pe un blog de pe un forum aşa mai micuţ, unde îmi pot etala gândurile în toată splendoarea lor, fără ca, eu ştiu, să se simtă lezat de părerile mele, oricum, ca o deviere, faptul că blogul ăsta e relativ citit de apropiaţi împiedică multe gânduri să ”iasă” din găurile negre, da’ nu-i nimic.

Aşadar, ca orice artist care se respectă şi ia o pauză, spun şi eu că nevinovat.wordpress.com e într-o mică mare vacanţă… nedeterminată ! 😆

Eu sunt bine, sănătos, în practică săptămâna asta şi săptămâna viitoare, 4 ore pe zi.

Mai jos vă las o melodie (deja devine un clişeu prea des întâlnit asta cu ”vă las o melodie”, pentru că e deja un fel de regulă să las câte-o melodie la sfârşitul fiecărui post, care m-a… ”inspirat” în a scrie ceva), o melodie frumoasă, ha.

Awesome, da capo al fine, dar mai ales al fine. Asta-i una din melodiile în care fiecare se regăseşte, nu-i aşa?

Până nedeterminata dată viitoare, să o ducem bine.

Un gând despre „Hiatus.

Lasă un răspuns

