Vara şi căldura ei.

Bă, poate-o fi vara mirobolantă pentru majoritatea populaţiunii, da’ pentru mine nu-i decât un cuptor încins.
Oricum ajung în iad, da’ nu tre’ să-l trăiesc prematur 4 luni pe an, pe pământ. Deja! e excesiv de cald, şi colac peste pupăză, cică o să fie cel mai cald an din istorie. Iar eu, ha, urăsc căldura excesivă. Gen, ce-i mai mult de 26 de grade Celsius e mult, şi dacă mai e şi înnorat nici nu vreau să mă gândesc.
WOOHOO!
Aşa că pregătiţi-vă pentru vreo 3 luni de arşiţă totală, pe care nici 5 litri de apă nu o trimit la mama dracu’, pregătiţi-vă să mergeţi cu autobuzu’, ha, pregătiţi-vă să nu ieşiţi din case, pregătiţi-vă bine de tot cu toate. Pentru eventualii sfătuitori, binevoitori ce-i drept, care vor să mă ajute să ies din… toriditate, io cel puţin la mare nu pot merge, deoarece chiar dacă îmi dau cu 5 tuburi de loţiune tot mă fac ca dracu’. Rămâne deci sfântul munte, unde sper să ajung.
Summer’s here.

Ah, are şi vara o parte… Mhmmmmm…

Image and video hosting by TinyPic

YUM!

Şi vă las şi o melodie. ❤

but then you came into my life, you opened up my softer side.

6 gânduri despre „Vara şi căldura ei.

  1. N-o fi vara anotimpul meu preferat… dar nici sa ma faca s-o urasc si mai mult nu e frumos din partea ei. :))

    Deja sunt bulletproof cu tehnicile anticaldura… totul e bine cat nu trebuie sa ies din casa… unde e bine si racoare…
    Altfel… nici evantaiul, nici hainele albe si subtiri, nici sticla de 2 litri de apa nu ma salveaza de arsita de afara… si puii mei… si la metrou a inceput sa fie naduseala.

Lasă un răspuns

