Mondialu’ de fotbal.

Începe, începe, ce începe în… 5 minute ? Campionatu’ Mondial de Fotbal, Africa 2010. Whoa. Cel mai mare eveniment sportiv al planetei, după Olimpiada de Vară. Foarte tare. Sunt 8 grupe, a câte 4 echipe fiecare, din tăte colţurile lumii, după cum urmează:

Image and video hosting by TinyPic

Grupa A: Africa de Sud, Mexic, Uruguay, Franta;
Grupa B: Argentina, Nigeria, Coreea de Sud, Grecia;
Grupa C: Anglia, SUA, Algeria, Slovenia;
Grupa D: Germania, Australia, Serbia, Ghana;
Grupa E: Olanda, Danemarca, Japonia, Camerun;
Grupa F: Italia, Paraguay, Noua Zeelanda, Slovacia;
Grupa G: Brazilia, Coreea de Nord, Coasta de Fildes, Portugalia; (asta mi se pare cea mai cea).
Grupa H: Spania, Elvetia, Honduras, Chile.

Posibile derby-uri pentru optimi mmm, deşi e mai bine ca meciurile astea să se joace mai încolo:

Franţa – Argentina
Anglia – Germania
Olanda – Italia
Brazilia / Portugalia – Spania

Favorita mea e Anglia. 😀 Mare păcat că nu e Becks, nici Ballack pentru nemţi, şi lista indisponibililor ”mari” ar putea continua… dar rămân o grămadă de jucători buni.
Ce favorite aveţi? 😀

4 gânduri despre „Mondialu’ de fotbal.

  1. eu am suflet de portugheza. la europene, am plans cand a iesit portugalia, mai mult decat la romania :-j
    acum, am ramas la aceeasi favorita + alte cateva de rezerva [brazilia, argentina, spania, germania, anglia]
    si chiar ma fascineaza c.m.. si chiar nu ma lasa sa invat :-s

Lasă un răspuns

