Vagonul 11.

Ha, vacanţă.
A fost un an, vorba aia, nebun. De ce?
Păi, minunatu’ meu liceu are obiceiul ca la sfârşitul clasei a X-a să despartă clase la propriu, să taie-n carne vie, să măcelărească, să-şi facă elevii să plângă, să simtă tot felu’ de emoţii care mai de care mai… infarctante.
Şi cum eram eu la sfârşitul clasei a X-a un prunc mic şi necunoscător, când veni timpu’ să completăm fişele de opţiuni pentru clasa a XI-a vai, am pus şi eu conta acolo, să rămân în clasă q dragy mey c0leg00tzy. NOT, majoritatea.
MARE mi-a fost surpriza când, ha, n-am intrat în clasă cu ei, neavând MEDIA necesară (eu am venit în ”Madgearu” abia la sfârşit de clasă a 9-a, când întors din străinătăţuri am dat nişte diferenţe la care na, ce note să iau, că acum îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru notele alea, e altă chestie).

God -> Gabi.

Şi, clasă nouă, găbitzule? Nu cunoşti 20 din colegii tăi noi? Ai mai trecut prin asta, nu? Colegi noi cu duiumu’… da, găbitzule, bine, nu-mi mai urla în cap, te adaptezi tu şi la mediul ăsta… Ce, ce spui? Da, ştiu, a X-a a fost de căcâtzu, da’ lasă că acum… hei, cretinule, nu mai urla, ce dacă nu mai eşti cu câţiva de-acolo, poate îţi faci tu prieteni noi, bă las’ că lumea-i bună… gata, găbitzule, gata.

Ha. Şi-ajung eu temător, în minoritate alături de colegii mei dintr-a 10-a, mă instalez în prima bancă de la geam, ha, I was freakin’ out. Mă uitam, ba în stânga, ba în dreapta, ăştia 20 de colegi noi s-au cunoscut de când lumea, noi aşa ce să facem, decât să ne certăm cu ceilalţi. Au fost vreo… 2 luni în care, pff, mai mai să se omoare lumea numa’ din priviri. Motivul, simplu, fiecare dintre noi, la sfârşitul clasei a X-a, a pierdut un prieten de care nu vroia să se despartă nici în ruptul capului, prieten în locul căruia stă altcineva, necunoscut. Mi-aduc aminte că erau cam două tabere, rându’ de la geam pe care stăteam noi, refugiaţii de la F, şi rându’ de la perete, pe care erau cei de la E. Rându’ de la mijloc era populat tot de d-ăştia de la E, da’ ei erau neutri.

Iar eu, speriat de-a dreptu’ că am nimerit într-o altă clasă de căcâtzu, am decis să mă mut de la geam, la perete, ca să văd dacă odată şi-odată o să mă înţeleg şi io cu cineva de-acolo. Mamă şi ce eşec, mai mai să clachez.

God -> Gabi.

Ce mă, bă! Da’ nu-i mare lucru găbitzule, las-o pe Simona, tu stinge becu’, doar vrei să te adaptezi… ce dacă e întuneric chiar şi cu becul aprins… ok, ok ştiu că vrei să o strangulezi, dar ai şi tu puţină răbdare, ce naiba… într-adevăr, e noiembrie, da’ poate iese, poate iese… ok, ok, am înţeles, nu-ţi place aici… ai răbdare… e linişte…

Şi mai una, mai alta, a venit pelerinaju’ sfânt la Budapesta, şi târgu’ de la Bratislava, unde-am mers 2 de la fostu’ F, 6 de la fostu’ E, printre alţii. Highlightu’ anului. Ne-am prea înţeles.

Şi m-am întors în ţară, şi mai una alta, ne-am împrietenit mă cu toţii. Bine, nu chiar toţi, însă nu-i nimeni care să se omoare în bătaie, loc de ”bună ziua” e între toţi. Iar eu… mă înţeleg cu toată lumea cel puţin bine. Zic. Ceea ce e prea mişto.

A, şi ţin să mă laud cu media mea mirobolantă de anu’ ăsta, 9, cam aşa. Top 5 cel puţin. M-au doborât la medie matematica, marketingu’ şi contractele, ultimele două materii sunt vai, nefolositoare şi urâte, aşa că da, am o justificare.

Pentru foştii mei colegi, mi-e dor de voi. Adică nu de toţi. Adică de câţiva. Adică-i număr pe degetele de la o mână. xoxo.

În final, clasă dragă… să ne vedem la anu’. 😀 Fără corigenţe la mate, cu note mult mai mari, şi cu cheful de a călca bacu’ în picioare. XOXO.

God -> Gabi.

ai văzut, mă, fraiere, ştiam eu de ce te-am adus aici, m-am jucat aşa cu tine… ce, vroiai să rămâi în vechea ta clasă, ha! bine, înţeleg, ţi-e puţin dor de ceva lume de-acolo, da’ recunoaşte, îţi place mai mult aici, la A2. aşa, asta aşteptam.

Şi postu’ ăsta trebuia să fie mult, mult mai lung. Da’ aţi prins esenţialu’. Ne vedem vineri, la festivitatea de sfârşit de an! Super concert Nico! Laura… abia aşteaptă. :bwhaha:

Feelin’ good here.

15 gânduri despre „Vagonul 11.

  1. Mai Gabitule, pai ce sa-ti zic eu, decat sa-l aprob pe Marele God. 😀
    La anu’ ma ia pe mine Michiduta, ma mut din liceu, sa vezi „carnaval” atunci.
    Si-mi tin promisiunea cu macelaritul profilor si-al colegilor din actuala clasa, de care slava cerului, scap.

  2. :)) ce te lauzi ca ai media peste 9 ?!
    important e ca ai reusit sa ai medie mare la ce ti`ai dorit 😛
    sti tu :-j
    >:D<
    "colega" mea sa`ti exersezi vocea in vacanta asta ok ?:))
    =))

Lasă un răspuns

