12 motive pentru a fi RAC.

Rac cu majuscule.
Am găsit leapşa asta la yuri, şi mi s-a părut o ocazie foarte bună pentru a-mi venera zodia.
Mai exact, trebuie să postezi 12 motive pentru care e bine să fii în zodia racului. Google helped. So.

1. Exerciti o atractie mistica.
2. Nu poti ascunde ceea ce gandesti.
3. Iti place sa stai acasa.
4. Adori mancarea buna (sanatoasa).
5. Consideri ca ti se ranesc cu usurinta sentimentele.
6. Motto-ul tau: Amprentele digitale si fulgii de zapada nu sunt singurele elemente caracterizate prin unicitate absoluta.
7. Te comporti ca o closca cu puii ei.
8. Te gandesti ca esti intr-o continua distractie.
9. Iti place sa ii indestulezi pe oameni, sa-i hranesti.
10. Lasa-ma sa-ti plang pe umar !
11. Nimeni nu iti poate impune o idee sau o atitudine.
12. Open mind: Si a trai este un act de creatie.

Ce-i cu bold mi se super potriveşte. Ah, da, îmi ador zodia, în principal pentru că Racii sunt cei mai… calzi, blânzi, simţitori, şi desigur pentru că eu sunt super mişto.
Cine vrea să preia leapşa, e liber să o facă. =D.

Şiii ză big news: AM LUAT 7 LA MATE, ÎN TEZĂ. I’m a genius. N-am avut 7 la mate anu’ ăsta, iar faptul că l-am luat, şi l-am luat într-o teză, e uimitor. A 2-a notă pe clasă. 4 de 8, 2 de 7. Şmecherie. Yeah. Nu mai am emoţii în legătură cu situaţia mea la mate. Mi-a mers ceas totul semestrul ăsta. CEAS.

I just love myself.

2 gânduri despre „12 motive pentru a fi RAC.

Lasă un răspuns

