Eurovision – Semifinala 2.

Tocmai s-a încheiat semifinala a 2-a a concursului Eurovision de anul acesta, găzduit de Norvegia.
Mmm, am ascultat o grămadă de melodii faine.
Însă de căcat mi s-a părut faptul că Suedia n-a prins finala… Doar o chitară, o voce, vorba lui Leonard Miron. Apropo, un plus pentru Leonard Miron şi Gianina Corondan, vocile româneşti din spatele ecranului. Subiectivi, aşa trebuie. Opinii, emoţii.
Revin. Suedia mi-a plăcut FOARTE MULT. Atât că Anna Bergendahl, reprezentanta lor, nu şi-a controlat prea bine nu vocea, ci emoţiile. Asta se poate să se fi văzut. Însă o melodie optimistă, frumoasă, cu mesaj… nu prinde finala.
Ai noştri s-au calificat. =D Deşi am stat cu emoţii, pentru că plicul nostru a fost tras abia al 8-lea. Ar fi fost o tragedie naţională să nu prindem finala, zic. Melodia e faină, catchy, Paula are o voce foarte mişto.
Mi-a mai plăcut UCRAINA. Mamă ce melodie. Se poate să fie favorita mea. Mişto a mai fost şi tipa din Azerbaidjan, Safura, care a avut parte de o promovare extraordinară, câte Google Ads am văzut cu fiinţa asta până şi pe last.fm, n-am văzut în viaţa mea.
Tipu’ din Israel are o voce grozavă. Şi Danemarca a avut un moment simpatic. Turcia… turcii nu prea mi-au plăcut. Rocko-manele.
Slovenia a fost aşa şi-aşa, ca şi Armenia, nu mi-a inspirat prea mult. Irlanda, la fel, reprezentanta lor, din câte-am înţeles, a mai concurat când era domnişoară, şi a şi câştigat. Deci, experienţă. Lituania şi Bulgaria, chiar şi Olanda… Doamne, hilar!

Iată şi participanţii, în ordinea intrării lor în concurs pentru finala de sâmbătă:

Safura – Drip drop (Azerbaidjan)
Daniel Diges – Algo pequeñito (Spania)
Didrik Solli-Tangen – My heart is yours (Norvegia)
SunStroke Project feat. Olia Tira – Run away (Moldova)
Jon Lilygreen and The Islanders – Life looks better in spring (Cipru)
Vukasin Brajic – Thunder and lightning (Bosnia)
Tom Dice – Me and my guitar (Belgia)
Milan Stankoviç – Ovo je balkan (Serbia)
3+2 feat. Robert Wells – Butterflies (Belarus)
Niamh Kavanagh – It’s for you (Irlanda)
Giorgios Alkaios and Friends – OPA (Grecia)
Josh Dubovie – That sounds good to me (Regatul Unit)
Sopho Nizharadze – Shine (Georgia)
maNga – We could be the same (Turcia)
Julaiana Pasha – It’s all about you (Albania)
Hera Björk – Je ne sais quoi (Islanda)
Alyosha – Sweet people (Ucraina)
Jessy Matador – Allez ola olé (Franta)
Paula Seling and Ovi – Playing with fire (ROMANIA)
Peter Nalitch and Friends – Lost and forgotten (Rusia)
Eva Rivas – Apricot stone (Armenia)
Lena – Satellite (Germania)
Filipa Azevedo – Há dias assim (Portugalia)
Harel Skaat – Milim (Israel)
Chanée and N’evergreen – In a moment like this (Danemarca)

Hai să las şi nişte linkuri. 😀

Şi ai noştri, repet, FOARTE BUN MOMENT.

Păreri despre semifinala de astăzi, eventual finala de sâmbătă ? 😀

6 gânduri despre „Eurovision – Semifinala 2.

  1. nu am apucat sa ma uit la semifinala dar am auzit ca au cantat bine paula&ovi. nu prea cred ca avem sansa sa ajungem pe un loc inalt cum zic multe persoane 😦

  2. Plini de energie, asa mi s-au parut Paula Seling si Ovi. Si au mari sanse sa ajunga printre primele locuri. Mie imi place mult de tot melodia lui Tom Dice, cel care reprezinta Belgia.
    Cred ca daca s-ar clasa pe locul I as fi bucuroasa, chiar daca nu-mi reprezinta tara.Melodia este superba!

  3. Mie nu mi-a placut niciodata melodia noastra, dar tin totusi cu Paula si Ovi si sper sa faca o miscare frumoasa. Nu ma astept sa intre in top 5 🙂

Lasă un răspuns

