Greva profilor.

Hi there.
Câţi dintre noi, liceeni şi nu numa’, ne-am făcut calcule de medii, am învăţat mai ales pe sfârşitu’ ăsta de an ca să ne mărim mediile, chestii din astea.
Câţi dintre noi, liceeni şi nu numa’, cât de tare, sau nu, o să fie anu’ următor de şcoală.

la anu’ scap din glădiniţa asta plină de gândaţi ţi mă duc la ţcoala plină de furniţi.

la anu’ scap de învăţătoarea asta pocită, şi dau de profi, o să le fac poze şi o să le pun pe Hi5… mamă, ce tare-o să fie.

pfoa, la anu’ mă duc la liceu, să vezi ce panaramă o să fie, pfoa, abia aştept să moară mama, pff, o să fiu atât de culă şi trulă, habar n-au ăştia ce zace-n mine.

la anu’ o să-mi fac şi eu un rost în viaţă. sunt atât de optimist/ă, da’ nu ştiu pentru ce căcat, dar o să am o viaţă strălucită după facultate…

Şi gândurile astea pot continua la infinit.
Da’ niciunu, sau prea puţini, luăm în calcul ipoteza aia deloc roz, mai degrabă vineţie, cum că profii intră în grevă de pe 31 mai. Da, da, că şi lor li se taie 25% din salarii.

Frate, eu cred că actualmente profii o duc bine! Chiar vorbeam cu o colegă, şi-am ajuns la concluzia că în afară de câţiva profi ale căror materii chiar sunt nesemnificative, nefolositoare, sau mai pe scurt, de tot rahatu’, şi îmi asum asta, majoritatea dau meditaţii, banii din meditaţii nefiind impozitaţi în vreun fel.
Ori pentru ce naiba să faci grevă, dacă în fond, ca profesor, ai ceva bănuţi, de care nu te trage nimeni la răspundere ! Mai bine stai în banca ta, că impozit tot nu ţi se percepe. Da’ asta e ca zicala aia din bătrâni, ştiţi voi, până nu-i fudul, nu-i destul.
Ok, zic eu, celelalte categorii de bugetari or să stea aiurea din punct de vedere al salariilor după reducerile astea, însă consider că profii n-au justificare şi punct. Şi să îngheţi anu’ tocmai pe final, nu ştiu vouă, însă personal mi se pare de toată jena.
Poate că exagerez. Poate.

Oricum, mesaju’ grădinarilor, şcolarilor, liceenilor, studenţilor, e unu’ clar, da’ din păcate, se îndreaptă către Marte.

Image and video hosting by TinyPic

15 gânduri despre „Greva profilor.

  1. daaaaaaa. cred ca toti elevii astia mai constienti ne punem intrebari legate de acest subiect. si chiar ajunsesem la aceeasi concluzie cu meditatiile.
    eu cred ca va fi o greva, dar nu vor ingheta anul scolar. ganditi la protocoalele pe care profii de liceu le-ar pierde daca nu ar mai fi nici un examen de bacalaureat. sau la salariul pe care, facand greva, nu l-ar mai primi; mai bine mai putin, decat deloc.

  2. Nu, anul nu o să fie îngheţat, pentru a face asta, e nevoie de minim o lună de grevă. Cum de pe 31 pana la vacanţă mai sunt două săptămâni, nici nu e vorba de aşa ceva. Aleluia. Şi întradevăr, majoritatea profilor dau meditaţii, iar şedinţa de pregătire în particular e minim, minim am spus, 20 de lei. Să mai vorbesc despre grupele extrem de mari pe care le fac profii ?! Gen, 5 copii în sufragerie, vreo 3 în bucătărie şi înca 4 în dormitor, iar asta reprezintă doar meditaţiile pe o zi !

    P.S. Deabia aştept sfarşitul anului, atunci o să pun un post al dracului de răutăcios.

  3. Mie imi place aia cu „Basescu, Romania iti da muie”, de parca nu tot ei l-au votat pentru a doua oara ahahahahaaha epic fail :))

  4. Mda… hai sa las si eu un comment… asa… ca viitor absolvent.
    Eu acuma sunt in anul 3 la matematica si mi-am pus problema daca sa ma fac profesor pentru 10 milioane ( cam atata ia un profesor incepator), dar cand o sa scada cu 25% sigur nici nu ma mai gandesc la varianta asta. In plus, nu numai profesorii fac greva, si cadrele didactice. Sa zicem ca profii de mate si de romana dau meditatii, sau in general profii, dar invatatorii…? Ai mei de exemplu sunt invatatori… si de la 1 iunie se duc 8 milioane pe fereastra… si nu cred ca banca o sa tina cont de asta…
    Cat despre inghetarea anului scolar, nimeni nu vrea sa piarda un an din viata degeaba, sa nu uitam ca si ei, grevistii, au copii.

    • la invatatori, intr-adevar, e o problema destul de delicata, clar. cat despre intentia de a deveni profesor in Romania, e clar, nu se merita momentan. poate doar ca x, care vrea sa devina profesor, sa mai aiba o sursa de venit alternativa, saau sa-i placa mult prea mult ceea ce vrea sa faca.

Lasă un răspuns

