Ce seriale urmăresc.

Nu-s eu mare urmăritor de seriale, însă urmăresc câteva care chiar îmi plac. Adevăru’ e că după ce-aştept 8 ore ca să îmi iau un sezon, n-are cum să nu-mi placă serialul respectiv. Mă uit la el orice-ar fi.
Mnah, şi cum am văzut chestia asta cu serialele pe mai multe bloage, m-am gândit şi eu inocent aşa să povestesc despre serialele preferate. Încerc o ordine cronologică…

Grey’s Anatomy. A fost primul serial ”serios” pe care l-am văzut, asta bineînţeles dacă excludem Passions, Sunset Beach etc. I like Grey’s. Primul episod l-am văzut la bunică-mea, în vacanţa de vară din 2008. Şi-acolo am văzut vreo două sezoane. Apoi am uitat aşa de el, însă mi-a fost readus în atenţie în vacanţa de vară de anul trecut, când tot TVR-ul difuza sezonul 3. N-am mai stat să mă uit în fiecare seară pe TVR, şi mi-am downloadat sezoanele, până la al 5-lea.
Şi-aşa ce mi-a plăcut. Serialul prezintă povestea unor rezidenţi, iniţial, stagiari, din spitalul Seattle Grace. Ei bine, rezidenţii ăştia se împrietenesc/îndrăgostesc, trăindu-şi vieţile în ”interesul cetăţeanului rănit”, pe culoarele spitalului. Cel mai mult îmi place de Arizona. E genial personajul ăsta. Apoi mai îmi place şi Meredith, George…, Izzie, Cristina. Personajele sunt foarte simpatice, serialul are şi părţi amuzante, dar şi părţi care, vorba aia, îţi smulg inima din piept. Trebuie, în vacanţă, să văd al 6-lea sezon.

După Grey’s, am început să mă uit la Gossip Girl, cred că prin mai, anul trecut. Din auzite, cum c-ar fi mişto. Nu mă uit la Gossip Girl ca să, ştiu eu, salivez după hainele ălora sau după viaţa lor. Pentru că Gossip Girl îşi desfăşoară acţiunea în Upper East Side, cartier exclusivist al New-Yorkului, plin de tineri bogaaaaţi(Blair, Chuck, Serena, Nate, Dan, Jenny, Vanessa) care au tot felu’ de probleme/relaţii, ar fi mult să le spun drame personale. Nu, mă uit pentru că serialul e unul uşor, nu te ţine mereu în priză, din păcate, pe alocuri fiind plictisitor. Însă are unele faze pentru care merită.

După 2 sezoane de Gossip Girl, m-am hotărât să mă uit la aclamatul House M.D.. Cu surle şi trâmbiţe, gândindu-mă că va fi genial, mi-am downloadat primul sezon. După 13 episoade, m-am decis că-i o pierdere de timp totală. Mi-au spus câţiva că acţiunea abia stătea să înceapă, dar cred că oricum, cel mai tare mă enerva House însuşi.

Aşa că am decis să apuc calea comediei, şi bine-am făcut. În toamna lui 2009, am început să mă uit la Weeds. Weeds este o comedie foarte faină, care are loc într-un oraş fictiv, Agrestic. În Agrestic, o suburbie perfectă, locuiesc, printre alţii, Nancy, văduvă, care se-ocupă în secret cu distribuirea de ierburi pentru vecinii ei, copiii ei… problematici, Shane şi Silas, prietena ei şi mai problematică Celia, alături de soţu-său Dean, şi de fie-sa, Isabelle, Doug, care o sprijină pe Nancy în afacerea ei, Andy, cumnate-său, care câteodată e o pain in the ass pentru Nancy, şi o familie de gangsta, care colaborează cu Nancy, în vederea distribuirii de ierburi. Foarte tare, Weeds. Tocmai în august o să apară sezonul 6, aşa că mai e ceva ceva de-aşteptat.

După Weeds, am luat o pauză de la seriale, însă nu definitivă, din fericire. Am început să mă uit la Desperate Housewives, care e serialul meu preferat. L-am început în 20 ianuarie, şi până în 20 februarie urmărisem 5 sezoane, un record personal. Asta spune multe. Păi ce să vă spun, e atât de tare serialul ăsta că… habar n-am. Ia stai. Am chiar un post dedicat serialului, pe blog. AICI. Merită, merită, MERITĂ.

Ei, cum Desperate Housewives mi-a secat total pofta de seriale, gândindu-mă că nu o să găsesc ceva mai bun vreodat’, am decis totuşi să dau o şansă LOST. Şi îmi place, ce-i drept. Am urmărit doar 2 sezoane, şi 8 episoade din al 3-lea sezon, şi nu m-am mai uitat de ceva vreme, nu-mi dau seama de ce. Parcă n-am chef, ba rectific, am chef, da’… n-am chef. E ciudat. Cert e că Lost e momentan în pauză pe termen nelimitat pe Gabi TV. Serialu’, ştiţi cu toţii, un avion se prăbuşeşte pe o insulă misterioasă. Din avion supravieţuiesc câţiva pasageri, care pe parcursul serialului descoperă ceva secrete importante ale insulei, ajungând să descopere şi că au ceva legături unul cu celălalt. Personajul meu preferat e Sun.

După Lost, m-am uitat la primul sezon, şi singurul sezon întreg, din United States of Tara. Şi e foarte mişto. 12 episoade într-un sezon, câte 30 de minute de comedie tare. Am povestit mai multe despre USoT AICI.

Deci, din punct de vedere al serialelor, o să am o vacanţă plină. 😀 Desperate Housewives, Grey’s Anatomy, Gossip Girl, Lost, USoT, şi Weeds, pe finalul vacanţei.
În toamnă o să încep seriale noi. Grila de toamnă, vorba aia.

Recomandări, păreri, chestii.

22 de gânduri despre „Ce seriale urmăresc.

  1. Hai mai, ca mie mi-a placut House, avea un fel bizar de a face glume si o inteligenta sclipitoare, insa ciudata. Din pacate n-am mai vazut de mult, nici eu nu stiu de ce.
    G.G am urmarit, si tot asa, m-am plictisit. Imi pare o telenovela pentru copii bogati.
    D.S, vazut pe Tvr. Femeile alea sunt mai mult decat geniale.
    G.A e pe lista de asteptare vara asta.
    De Lost sa nu aud, m-au disperat atatea persoane cu el, incat am ajuns sa-l urasc din oficiu.
    Planuiesc sa-mi reiau in vacanta Supernatural si Ghost wisperer. Al doilea mi-a marcat inceputul adolescentei.
    Momentan ce mai vad, desi s-a terminat sezonul I, e Vampire Diaries. Am fost in stafful forumul oficial, asa ca na. Serialul e dragutel, are cam de toate, iar Ian (Damon) e hottie rau !
    De inceput, am de gand Legend of the Seeker (are chestii mistice, deci se anunta interesant) si nu stiu, ce mi-o s-o mai parea cat de cat dragut !
    Vizionare placuta. :d

    • stii ca ghost whisperer a fost anulat? :)) am citit si eu pe tvblog.
      de vampire diaries am auzit si eu c-ar fi calumea, da’ ma tenteaza si true blood, si parc-ar fi prea multe seriale cu vampiri. 😕
      dom’le, Ian asta joaca si in Lost. :> primu’ sezon numa’. Lost e fain…
      sarumana. 😀

  2. Supernatural. Trebuie neaparat sa il vezi, cred ca o sa iti placa. Eu am vazu trei sezoane in doua saptamani, asta in conditiile in care mai trebuie sa invat si pentru bac. Nu ai cum sa nu te uiti la el incontinuu.
    Life Unexpected. Are doar un singur sezon, dar e bun de tot. Drama, comedie, despre familie.
    Si daca ti-a placut Grey’s Anatomy, ai sa adori ER. E mai vechi, da, dar mult mai bun decat cel mentionat anterior.
    Siiii, sa ma mai gandesc. Recomand si Chuck.

    • Supernatural… si de asta am auzit ca-i misto, numa’ ca are prea multe sezoane, si sa-l iau acum de la 0, mi se pare un pic cam prea mult. 😀 sa vad, nu zic nu.
      ER? Emergency Room? 😕
      Chuck, il vad in toamna!

  3. pfff…cam putine seriale ai in traista comparativ cu ce am eu. pai am urmarit lost (mai bine vezi ultimul post al meu), chestia adevarata de urmarit seriale a venit dupa prison break adica anul trecut prin februarie cand intr-o luna am urmarit toate episoadele scoase. dupa prison break au venit o sumedenie de seriale ca nici nu mai imi amintesc bine. nu pot sa aleg un serial preferat pentru ca e foarte greu cu o lista asa lunga, dar daca tot e musai sa aleg cu toata stima pentru celalalte seriale, este Prison Break. Chiar daca s-a terminat acest serial, si regret mult asta, ma tenteaza sa incep sa il revizionez :). Daca nu l-ai vazut uita-te la el neaparat „Merită, merită, MERITĂ.”
    Bun dupa ce am vazut PB mi-am dat seama ca imi place mai mult sa vad un serial decat sa vad un film de o ora jum (asta nu inseamna ca nu ma mai uit la filme, ma uit doar la cela care sunt bune). Asa ca prin urmare am inceput cu disperare sa urmaresc cat mai multe seriale. Printre ele se numara:
    90210
    Knight Rider ( s-a terminat adica l-au anulat – are un sezon de 18 episoade e cu o masina cu inteligenta artificiala- foarte smecher serialul)
    The Secret Life of the American Teenager
    Gossip Girl
    10 things I Hate about You ( sapt aceasta s-a terminat- a fost anulat. are 20 episoade de 20 minute. este singurul serial comedie care l-am vazut si mie mi-a placut)
    Melrose Place ( un sezon – 18 episoade- anulat)
    Flash Forward ( sapt aceasta s-a terminat – anulat – un sezon – nu am vazut numai 10 episoade dar e pe summer list)
    The O.C ( sigur ai auzit de el – 4 sezoane- super :-x)
    White Collar ( serialul acesta imi aminteste putin putin, dar indeajuns, de PB – este genial serialul)
    Parenthood ( sapt asta s-a terminat sezonul 1 cu 13 episoade. este un serial light despre o fam. – intentionez sa scriu un post despre)
    The Pacific ( miniserie HBO. am scris un post despre. ma uit la el pt ca imi place istoria si miniseria aste chiar reflecta ceva din istoria WWII. am vazut doar 4 episode din 10 – e pe summer list)
    The Vampire Diaries ( am post despre el. este foarte interesant o poveste superba)
    apoi prin aprilie am inceput the one and only Grey’s Anatomy . imi place momentan sunt la sezonul 3 episodul 16)
    tot prin aprilie am incepu si Burn Notice ( intentionez sa scriu despre el 🙂 )
    +
    lost
    &
    PB
    acuma summer list este mare:
    neveste disperate
    united states of tara
    weeds ( am auzit ca e tare da nu stiam despre ce e vorba)
    one tree hill
    miami medical ( are putine episoade ca a fost anulat dar vreau sa-l vad)
    life unexpected ( dupa ce am citi de la sorina de multe ori ca e un serial super frumos)
    + plus
    ca mai apar cateva seriale noi vara aceasta iar la toamna altele carora deja le-am facut cu ochiu si o sa vad cel putin pilotul 🙂
    cam atat sper ca nu te-am plictisit am scris de un post si sa nu crezi ca am luat-o razna ca ma uit la atatea seriale 😛 ca inca sunt puiut pe langa altii vezi din echipa tvblog si serialetari
    P.S la House am vazut cateva episoade la tvr dar chiar nu mi se pare interesant ba mai mult kind of sec
    P.S 2 sa sti ca si mie imi place mult de sun si ma cam suparat ca au omorat-o in episodul 14 din sezonul 6 😦

    • nici in 3 ani n-as reusi sa vad toate serialele astea. :)) serios. eu de regula ma lălăi asa, si un episod de 40 de minute il vad in cel putin o ora. :)) chestia asta mi se intampla cel mai des. bine, in afara de neveste disperate 😀 pe care le vad fara rasuflare. :)) la Lost mi se intampla chestia cu 40 de minute intr-o ora. cel mai adesea.

    • si true blood vreau sa vad din toamna, si vampire diaries. sa vad ce-i de capu’ lor ca atata ce-aud de ele. chuck nu pare genul meu. 😕 nu stiu. 😀 om trai si-om vedea.

  4. House e genial, nu stiu cum e posibil sa nu-ti placa (tie si altora).
    In fine, recomand Dexter, nu mi s-a parut ca-l vad mentionat pe aici, si mie una mi se pare fff tare. Din nou, am mai vazut persoane care nu l-au adorat chiar, deci poate e o chestie de gusturi. Mie una mi se pare perfect serialul asta.

    Am mai vazut de cand a inceput vara toate sezoanele din How I Met Your Mother. E o comedie pe cinste, multi spun ca e cel mai bun serial de comedie dupa Friends, eu le plasez cam la egalitate. They’re both awesome.

    Acum ma uit la CSI New York si m-a captivat si asta bine de tot. Mai mult decat originalul CSI (Las Vegas) din care am vazut cateva episoade. Are mister + stiinta, o combinatie super care te tine mereu in priza.

    Anyway, spor la ingrosat lista de seriale vara asta. 🙂

  5. 10 things i hate about you tot sezonul ..pacat ca l-au anulat era chiar bun, pretty little liars am vazut cel 5 episoade ultima data si chiar mi-a placut foarte mult de abia astept sa apara si celelalte episoade , nip/tuck imi place dar nu ma prea omor dupa el…la un moment dat devine plictisitor…am inceput sa ma uit si la make it or break it un serial despre gimnaste dar nu stiu dc am facut asta:)))…in ceea ce priveste serialele populare la care s-a uitat cam toata lumea…imi pare rau dar mi se par plictisitoare unele dintre ele cum ar fi lost sau prison break…neveste disperate e bun…recomand site-ul vplay.ro is the best ce sa mai pierd timpul downloadand>!

  6. Pingback: despre majorate, enigme, seriale si muschi! « I am

Lasă un răspuns

