Stuff.

Hi there.
O prietenă îmi spunea acum… câteva zile, că blogul meu e aiurea. Pentru că nu-mi exprim cine ştie ce gânduri, şi că pe ea nu o interesează cum omor eu muşte, şi cât de frică îmi e de ele, după cum am relatat aici.
Ba chiar, prietena mea îmi sugera că ar trebui să devin ceva mai sentimental, practic să emoţionez cititorul.
Ha. Prietena mea nu ştie că am mai făcut, sau măcar încercat, treaba asta, acum ceva vreme, când chiar treceam prin nişte crize de numa. Deci, prietenă dragă, I can goooo deeeeeep.

Ca aici. Sau ca aici. Iar pe răposatul meu blog, eram destul de deeeeeep.

Aşa că… un alt prieten îmi sugera astăzi, în mare parte, acelaşi lucru. De la o vreme postez doar linkuri de youtube, fără prea multe… gânduri. Însă nu mereu are omu’ inspiraţie să ”compună” texte care să frângă inimi, aşa cum doreşte prietena mea, şi nici idei prea multe n-am în ultima vreme, că aş putea scrie 500 de cuvinte despre hârtia igienică, da, da’… ar fi de căcâtzu. Însă ştiţi ce vreau pentru blogul ăsta?

Continuitate. Pentru că e nou. Şi nu vreau să se ”piardă” de tot. Aşa că îl menţin, cum pot mai bine. Şi aşa o pot face momentan.

Nu în ultimul rând, mulţumesc acelora care comenteză ce se scrie pe-aici. Acelora care citesc, nu mulţi. Acelora care au un sentiment oarecare produs de ceea ce citesc, şi nu intră, citesc, şi apoi închid fereastra. Şi atât.

Şi, de data asta în ultimul rând, vă las cu o melodie pe care-am ascultat-o mult timp astăzi.

blame
no one is to blame
as natural as the rain that falls
here comes the Flood again.

P.S.: Tema asta nouă e foarte, foarte tare. 😀

3 gânduri despre „Stuff.

  1. da continua sa scri. e cel mai important lucru. si pe mine m-au descurajat multe persoane cum ca n-am talent sau nu mai stiu eu ce. i dont care pentru ca vreau sa vad peste ani ce am scris eu acum nu stiu cati ani.
    numai daca continuii sa scri castigi experienta
    referitor la tema : mi-am activat tema dupa care dau click pe tine de la peaceiasilungimedeunda si numa vad ca nu sunt singurul ha 🙂 de un vreo 6 luni astept o tema calumea

    • Nu stiu ce se pune atat de mult accentul pe un talent oricum subiectiv si oricum in lipsa de context.

      Un blog nu e nici roman cu tentativa de intrare in manualul de limba romana nici carte de poezii aprobata de Uniunea Scriitorilor.
      Si asa, si unii din marii scriitori au fost `acuzati` de lipsa de talent.

      Aici e vorba de ganduri… si de ceea ce oamenii vad in ele. E, vorba ta, un jurnal pentru recitit candva… nu o intrecere de talente.

      Oricum daca e, talentul iese la iveala.

Lasă un răspuns

