Christina Aguilera – BIONIC (Previews)

Regular Edition:

1. Bionic
2. Not Myself Tonight
3. Woohoo feat. Nicki Minaj
4. Elastic Love
5. Desnudate
6. Love & Glamour (intro)
7. Glam
8. Prima Donna
9. Morning Dessert (intro)
10. Sex For Breakfast
11. Lift Me Up
12. My Heart (Intro)
13. All I Need
14. I Am
15. You Lost Me
16. I Hate Boys
17. My Girls feat. Peaches
18. Vanity

Deluxe Edition:

1. Monday Morning
2. Bobblehead
3. Birds Of Prey
4. Stronger Than Ever
5. I Am (Stripped)

This is going to be sooo awesome. 8 iunie e data la care apare albumu’, însă majoritatea aşteptăm un leaaak zilele astea.
Îmi plac toate cele 30 de secunde din toate cele 23 de piese.

Sia Furler despre Aguilera:

Christina [Aguilera] could shit in a bottle and her fans would still love it.

AHAHA. 😀
O să fie prea tare. Albumu’ anului. Cel mai mult îmi plac baladele. Lift Me Up, You Lost Me, I Am, Stronger Than Ever… dar şi celelalte piese sună taare bine.

Păreri?

Lasă un răspuns

