Ăştia mici şi fraierei.

ia zi mamaie, ce-aţi făcut azi?

astăzi la geografie am învăţat despre munţii carpaţi, iar la română l-a ascultat pe radu…

da, mamaie, şi-a ştiut?

păi l-a pus să povestească pe scurt dumbrava minunată şi a ştiut destul de bine.

În fiecare zi când ies de la liceu trec pe lângă 3520 copii, clasele I-IV, însoţiţi de bunici. Cei 3520 de copii relatează în fiecare minut chestii ca dialogul de mai sus. Şi astăzi mi-am amintit eu aşa o chestie, din frageda-mi pruncie.

şi io, când eram mic, la fel, îi povesteam tot ce făceam la şcoală maică-mii, vorbeam despre toate cele cu ea. acu’…

Şi mă gândesc cât de fraierei sunt puştii ăştia mici, în inocenţa lor, pentru că până la urmă, la o anumită vârstă, să zic cam 12 ani, mai ales băieţii, se îndepărtează aşa de părinţi. Însă copilăria, vârsta, faptu’ că nu-s învăţaţi să mintă, îi fac pe-ăştia mici atât de drăgălaşi. Dadada.

ia zi puiu’ lu’ mami, ce-aţi făcut azi la şcoală?

ore.

Lasă un răspuns

