Gayfest.

Adunătură de poponari mărşăluind pe străzi, mai veselă ca niciodată, sau oameni care pur şi simplu cer, dacă nu câteva drepturi, măcar recunoaştere şi toleranţă?

CONTRA:

„FRAŢILOR AM 33 DE ANI, AM VIZITAT 12 ŢĂRI ŞI AM VĂZUT 4 CONTINENTE CU MÂNA PE INIMĂ VĂ SPUN PE UNDE AM FOST ÎN VIAŢA MEA NU AM VĂZUT DOUĂ ANIMALE DE ACELAŞI SEX ÎMPREUNINDUSE ŞI OMUL, FIRE RATIONALĂ FĂCUTĂ DUPĂ CHIPUL ŞI ASEMĂNAREA SFINTEI TREIMI A AJUNS MAI RĂU DECAT ANIMALELE , EU PROPUN O SINGURA SOLUŢIE , TOŢI HOMOSEXUALI DIN LUME SĂ FIE DUŞI PE O INSULA ŞI ÎNTR-O SINGURA GENERAŢIE VOR DIPSREA ŞI TOATE LEZBIENELE SĂ FIE DUSE PE O ALTĂ INSULA ŞI ÎNTR-O GENERAŢIE VOR DISPAREA ŞI ELE, HOMOSEXUALITATEA ESTE O BOALA VINDECABILĂ ÎN SAN FRANSISCO UNDE EU LOCUIESC. ACUM ESTE UN INSTITUT DE MEDICINA UNDE MEDICI EXPERŢI ÎN DOMENIU VINDECĂ ACEASTĂ FORMĂ DE BOALAĂ, CEI VINDECATŢ SUNT INTRODUŞI ÎN SOCIETATE ŞI ÎŞI FORMEAZA FAMILII ,,,,, VLAD ŢEPEŞ , VOIEVODULE SCOALĂ-TE DIN MORMÂNT CĂ BOLNAVII ÎŞI FAC DE CAP…. “

“Pentru pederaşti , o singura lozincă de la bucureşteni(şi nu numai): STERILIZAREA şi DEZINFECTAREA tuturor inverşilor , căci apoi se înmulţesc precum maidanezii şi trebuiesc eutanasiaţi…dar poate şi asta reprezentă o solutie FINALĂ !
Bucureştiul nu este Sodoma şi Gomora lor !
La groapa de gunoi a oraşului să manifesteze, nu prin centrul său ! “

PRO:

“Tărani proşti. E greu să trăieşti în ţara asta, iar când mai citeşti ce scriu unii devine insuportabil.
O să treacă milenii şi românii nu vor fi acceptaţi niciunde din cauza cretinilor needucaţi care habar n-au pe ce lume trăiesc dar îi judeca pe altţi “.

“sint gay şi îţi dau dreptate.nu sint de acord cu parada pentru că acolo se afişează numai descreeraţi.pentru ca un om indiferent de orientare întâi trebuie să fie civilizat şi nu cred că asta e o afişare civilizată.şi nu înteleg ce drepturi se vrea. nu scrie nici intr-un act că eşti ce eşti, .prin asta se incearcă să se creadă că sintem diferiti, eu nu văd nici o diferenţă. “

Păreri. Eu sunt imparţial momentan.

*comentarii găsite aici.

2 gânduri despre „Gayfest.

  1. Mie imi sunt total indiferenti, nici nu-i blamez, nici nu aplaud. E viata lor, ei aleg pe cine sa iubeasca sau nu.
    Iar apoi, inainte sa-i judecam pe ei, ar trebui sa ne uitam la cuplurile idioate care sunt „calare” prin parcuri si banci in fata unei intregi populatii. E vorba de bun-simt. : )

Lasă un răspuns

