Super testu’ de personalitate.

O hai. Am dat acum câteva… luni de un test taaare lung de personalitate. 80 de întrebări eficiente, zic eu. Şi l-am refăcut şi eu, testul ăsta.

Click to view my Personality Profile page

Mi-a ieşit INFP-ul
Introverted
– Intuition
Feeling
Perceiving

INFPs are highly intuitive about people. They rely heavily on their intuitions to guide them, and use their discoveries to constantly search for value in life.

Highly creative, artistic and spiritual, they can produce wonderful works of art, music and literature. INFPs are natural artists.

Ca să fiu sincer, încă aştept să-mi regăsesc latura asta ”artistică”. Adică cine mă cunoaşte ştie că posed un talent muzical rar întâlnit, dar totuşi. =D

A, şi o chestie care m-a surprins aşa la tipu’ ăsta al meu de personalitate, INFP:

INFP Population
Total: 2%
Male: 1.5%
Female: 2.5%

Sunt o pasăre raaarăăăă.

Vă puteţi face super-testul la adresa: ASTA. Nu bag mâna în foc, dar cred că aveţi nevoie de cont.

Şi hai să las şi o melodie taare faină.

3 gânduri despre „Super testu’ de personalitate.

Lasă un răspuns

