7 gânduri despre „Paparazzi.

  1. Toate „gagicile” s-au îndrăgostit instant =)) Blonda din spate pare mai mult decât fascinată. Sigur i-a cerut numărul de telefon după ce a terminat puştiul de cântat 😛
    Oricum are talent 🙂

    • Deci e genial! La 3:02 ceva de gen mi se face pielea de găină. :)) Eu nu că vreau un prieten care să-mi cânte mie aşa, vreau să cunosc pe cineva care să cânte aşa! :))

  2. Puştiulică chiar e buuuun !!!
    Şi când te gandeşti că are doar 13 ani. Să mă risc să spun că-i ia faţa lu’ Bieber ?!
    Am făcut-o deja. Sigur Lady Gaga e mândră.

  3. Pingback: Michael Greyson Chance @ Ellen « iamamiwhoami

Lasă un răspuns

