10 lucruri care mă fac fericit.

10. Merele verzi. Ador merele verzi. Sunt aşa zemoase şi yummy.
9. Banii. Când îi am, dispar ca vântu’ şi ca gându’. Când nu-i am… oh, well…
8. Primăvara. Zilele astea am descoperit chestia asta.
7. Noaptea. Ador noaptea; nopţile în care nu dorm.
6. Plimbările de dimineaţă. Până să ajung la şcoală, la 06:40, mă plimb teleleu 20-25 de minute pe bulevard. E linişte, şi dacă mai e şi soare, aşa printre ramurile copacilor.. 8->
5. Liniştea. Nu suport să stau într-un mediu cu mulţi, mulţi necunoscuţi, care mai fac şi gălăgie. Dacă-i cunosc, tot mă enervează, însă fie nu le spun, fie fac şi eu mai mult zgomot. Tot în linişte mă gândesc la tot felul de lucruri (nemurirea sufletului, haha).
4. Reuşite profesionale. Da. De exemplu, de când merg la meditaţii la matematică, parcă mă simt mai bine cu mine însumi, pentru că înţeleg chestii de care n-aveam habar. Totodată mă bucur pentru notele bune, şi mă bucur şi de competiţie, când este cazul.
3. Cafeaua de dimineaţă. Eu am un ritual cu cafeaua, pe care nu îl povestesc aici. Însă spun un lucru. N-aş funcţiona fără cafeaua aia.
2. Muzica. Clar. Nu pot fără.
1. Oamenii. Toţi oamenii mă fac fericit. Prieteni, familie, apropiaţi mă bucură. Cât despre retarzi, prostia lor te face fericit.

Am găsit leapşa pe blogul lui Roxy.
Merge mai departe la Alina, Baiatul Ciudat, Lungime de undă, Questioare, Paula, Bee, Ioana, Diana Emma, Bianca, yuri, Cătălin, Terra, şi, dacă mai doreşte cineva…

Vă las cu o melodie… fericită. 😀 Intro-ul serialului United States of Tara.

12 gânduri despre „10 lucruri care mă fac fericit.

  1. Pingback: Premiu | Gânduri rupte din mine

Lasă un răspuns

