Movies.

Nu-s eu mare devorator de filme, dar săptămâna trecută am reuşit să văd nu unul, nu două, ci trei filme, după cum urmează.

1. Dear John (2010). Nici nu ştiu de ce l-am văzut. Auzisem cum c-ar fi ceva de capul lui, da’ de unde. Ce se întâmplă în acest film? El, super-bunăciunea, îi scoate geanta din apă (ocean!) ei. Ea îi spune că ”dacă tu nu îmi salvai gentuţa mea Gucci, viaţa mea acum ar fi fost distrusă!” (aproximativ). Image and video hosting by TinyPic Da’ bănuiesc că pe toţi ne duce un pic căpătâna, o geantă în ocean, normal că tot ce e în ea se cam duce dracului. Încă de-atunci mi-am dat seama că filmul ăsta e cam de căcat. Şi, impresionant, aşa a şi fost în continuare. El, cu vocea aia aiurea de numa’ într-o dramă nu trebuie să îl bagi, se îndrăgosteşte incurabil de ea, şi toate roz şi incredibil de frumoase, până când EL PLEACĂ
ÎN ARMATĂ, militar fiind. 😦 Vaaai ce tragedie. Ea îl aşteaptă până prinde pânze de păianjen în cap, el se însoară cu armata. Apoi, pentru că vorba mea, viaţa e o curvă, ea îi dă papucii printr-o scrisoare în care îi spune că şi-a găsit pe altcineva. Tragedie, din nou… Taică-său tipului moare, aşa că trebuie să se întoarcă în locul de baştină, unde o găseşte pe ea măritată cu vecinu’. CARE MOARE, INCREDIBIL. N-am priceput dacă la sfârşit cei doi rămân împreună, pentru că fie adormisem, fie adormisem, fie… adormisem. 5/10. Dacă filmul ăsta merită 5 puncte, le merită pentru scena în care ea îi cântă lui. Aia mi-a plăcut.

________________________________________________________________________________________

Deoarece după vizionarea acestei capodopere m-am întrebat dacă mie chiar nu-mi mai plac dramele (asta ar însemna să nu mai fiu un drama-boy whoawhoa not possible), mi-am rere(x245)downloadat The Notebook. Cine n-a văzut filmu’ ăsta, whoa, nu merită aeru’ poluat pe care îl respiră. Mi s-a părut la fel de minunat, pentru a 2(7281)-a oară. Image and video hosting by TinyPic Ea e frumoasă în draci, şi e bogată, şi el salivează la ea, şi se îndrăgostesc într-un sfârşit, da’ familia ei nu vrea ca ea să fie cu el, se despart, însă chestia asta din filme numită ”destin” îi readuce înapoi în cel mai frumos fel. For ever. Minunat. 10/10.

________________________________________________________________________________________

Al 3-lea film de săptămâna trecută a fost unu’ mai hardcore aşa, însă foarte real(ist). Precious. Precious, tipa din rolu’ principal, are o familie vai mama ei. Image and video hosting by TinyPic Mă-sa e o.. nimic, tac-su i-a făcut doi copii (lu’ Precious, nu mă-sii), unu’ din copii are Down, iar celălalt e pe drum. Cu toate astea, Precious reuşeşte să meargă la o şcoală, unde descoperă că există şi kindness pe-aici pe pământ. A fost bun filmul. Nu pot să-l numesc un film frumos, pentru că n-a fost(poate doar sfârşitu’). Însă a fost extrem de realist, şi pentru asta e notat cu 10/10.

Dear John nu merită trailer, haha.

Dear John – IMDb.
The Notebook – IMDb.
Precious – IMDb.

Cam alandala imaginile din filme, da’ nu prea am putut să stau să le micşorez şi să le ordonez şi blablabla.

14 gânduri despre „Movies.

  1. The Notebook mi s-o părut o altă dramă căcăcioasă. Bine, adevărul e că am plâns, da’ de multe ori plâng la filme fără motiv. Mai ceva decât colegele mele la inimă de ţîganî.
    The precious îi downloadat, da’ mi-e frică să-i dau play, că e ca şi cum m-aş urmări io peste zece ani. Bine, culoarea diferă doar.
    Ei, mai ţii minte când îţi recomandai dead poets society ? Încă aştept părerea lu’ matale 😀

      • Am văzut-o cu ceva timp în urmă într-un film în care nu mi-a plăcut rolul pe care l-a interpretat şi de atunci nu o pot suporta 😛 Ştiu, sunt subiectivă, dar nu am ce să-i fac 🙂

  2. Pingback: Movies (2). « iamamiwhoami

Lasă un răspuns

