Pentru cine şi pentru ce.

Pentru ce să scrii bă? Adică îţi deschizi un blog ca fraieru’. Aşa, şi? Eşti mai special?
Io mi-am deschis primu’ blog pe wordpress prin octombrie. De ce? Pentru că eram într-o clasă nouă. Da, de-aia. Am fost de prea multe ori într-o clasă nouă ca să îmi mai permit luxu’ să mă fac cunoscut. În esenţă, ca să nu înnebunesc, mi-am deschis blogu’. L-am afişat la status pe Y!m, iar puţinii mei colegi de clasă pe care îi aveam atunci în listă au dat click, şi au citit ce scriam pe-acolo. Credeţi-mă, a fost o idee bună. Acum lucrurile s-au mai schimbat, în sensul că aproape toată clasa îmi citeşte postările. Şi nici nu ştiu ce să spun şi cum să reacţionez când mi se cere să scriu câte ceva despre o colegă blondă şi perlele ei :lol:, sau când spun ceva legat de orice, orice pe care se întâmplă să îl fi scris pe blog, şi primesc replica: ”Daaa, am citit pe blog !”.

Şi colegilor le cam place ce scriu eu. Poate nu-s de acord cu mine mereu, poate poate şi iar poate. Da’ în general le place.

Pentru că în general viaţa e cam hoaţă şi curvă, am fost şi io aşa, şi pe lângă colegii de clasă, care-au fost aşadar targetul ţintă, m-au citit şi prietenii mei de la bloc. Da, da.

Şi lor le place ce scriu. Chiar dacă, atunci când mai postez câte-o melodie, parcă i-am călcat cu trenul. (n-avem gusturi comune).

Aşadar, nu scriu pentru vizualizări/cine ştie ce succesuri în lumea asta blogosferică. Am mai făcut chestia asta cu blogul vechi, cică se numeşte link exchange. Tu îl treci pe X în blogroll, el te trece pe tine. Cică-i o modalitate bună de promovare a blogului.

Hei… vrei să facem schimb de link?…

Nu pe blogu’ ăsta. În blogroll am oameni, majoritatea, din mediul virtual. Îi cunosc în viaţa reală pe Alina-înspăimântata de Madgearu, Lucian-fost coleg de clasă, Paula-aşa, un fel de cunoştiinţă comună :)), Gabi-care nu era celebru în blogosferă atunci când l-am întâlnit eu :)) şi din vedere pe Bee. Prietenii mei nu au blog. Încă nu au blog. Şi pe oamenii ăştia din blogroll chiar îi citesc. Sunt la curent cu orice scriu ei, pentru că îmi place felul lor de a scrie.

Scriu pentru oameni. Scriu pentru cei care se deranjează să dea click pe statusul meu de pe Y!m, unde am nişte versuri de regulă, care duc la blog (nu-mi permit să dau massuri, nu), dar şi pentru cei care nu dau, însă mă salută a doua zi de dimineaţă, iar eu îi salut la fel de respectuos. Fiecare dă click pe ce vrea, nu? Scriu pentru prieteni, cu care acum că mă gândesc, nu am îngrozitor de multe lucruri în comun, dar la care ţin mult. Prieteni cu care din diverse circumstanţe/întâmplări aiurea, nu reuşesc să mă văd în fiecare zi. Scriu pentru mine, pentru că mai trag câte-un pârţ şi poate simt nevoia să îl împart. Scriu pentru că e greu să îţi urli toate ideile într-un liceu aiurea, unde nimeni nu te-ascultă, orice-ai spune. Scriu pentru cei care intră întâmplător aici.

Scriu pentru că-mi place.

P.S.: Temă nouă. Am ales-o pentru că toţi aşteptăm vara. Mmmm, e ceva de capul ei?

8 gânduri despre „Pentru cine şi pentru ce.

  1. Bă, de ce înspăimântată de Madgearu? Adică io mă gândesc că aci o să fiu înmormântată. Ori din pricina guţanilor, ori din pricina Corneei. Să ştieee !
    Da’ nu ştu de ce căcat m-o emoţionat postarea asta. Şi mai citii şi cu o aşe’ poftă, de zici că scriseşi despre sarmale, cârnaţi şi cefe de porc la grătar.
    Bă, să-ţi scoţi eticheta aia cu nimicuri..tralala. Eşti cineva, deci automat ai ceva de zis, ca noi toţi.

Lasă un răspuns

