Nu puteţi fi fericiţi.

Nimeni nu poate fi fericit, şi habar n-aveţi cât mă bucură treaba asta. Pentru că poţi să ai orice, tot îţi lipseşte ceva, pe care nu îl poţi avea, deşi îl vrei atât de mult. Bani? Degeaba, dacă nu îi foloseşti cu cap. Or să te urască câţiva (mai mulţi), pentru că or să ţi se pară că eşti fiţos sau că eşti prost direct. De prieteni, te asigur, prietene, că nici nu se pune problema. O să dai de câţiva fraieri. 6 fraieri. 3 sunt ca tine, 3 ar vrea să aibă banii tăi. Primii 3 se bucură că mai există unu’ ca ei, iar ceilalţi 3 că stau lângă cineva care îi plăteşte prin prezenţă, apoi chiar prin bani. Asta la Bill Gateşii de Rromânia.

La Barbies & Kens, mai rău. Ăia au şi bani, marea majoritate, ci nu 6 fraieri bălţind pe lângă ei, ca în cazul săracilor copii bogaţi de mai sus, ci vreo 20 de Barbies & Kens, la fel de nefericiţi şi proşti, pentru că undeva există ceva ce nu pot avea. Analog. O baltă de nefericiţi frumoşi.

Nimeni nu poate fi fericit. TU nu poţi fi fericit. Da’ există şi o parte bună. Misery… misery loves company, iar din asta ai destulă.

Cât despre mine? Nici EU nu pot fi fericit, doar nu-s vreo entitate superioară. Însă am o mică armată de nefericiţi, cu care plutesc pe undeva, şi care mă mai scot din tristeţuri câteodată. Nu mereu. Da’ tot e bine. Eu mai am şi muzica, muzica mea perfectă. Mai am şi scrisul, fie că-i pe blogu’ ăsta, sau într-un document Word. Şi cam atât am şi eu, ca să n-am prea multe. Şi tot am mai multe arme decât tine.

Ca să concluzionez şi să nu se ajungă la altele, ideea postării. Poţi avea orice, şi să fii oricum, tot e ceva după care miorlăi înainte de culcare, şi pe care nu o să-l poţi avea vreodat’.

4 gânduri despre „Nu puteţi fi fericiţi.

  1. Asa e. Fericirea mea e la 160 de km pe calea ferata. Si cand e la cativa cm langa mine, portofelul meu ori nu e cat vreau eu de plin, ori imi sta parul cam naspa, ori mi s-a sifonat bluza, ori something else, care defapt nu conteaza in final. Great, nuh ?!
    Noi oamenii aveam o boala care se numeste : pune eticheta ce se numeste ‘fericire’ pe cele mai idioate lucruri. 😀

Lasă un răspuns

